Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan onnistunut saamaan hävikkilaatikkoa?

Vierailija
31.10.2025 |

Siis niitää lootia, jossa myydään ylijäämä vihanneksia ja hedelmiä lootassa parilla eurolla. Ite oon onnistunut bongaamaan kerran lootan prismasta ja olin onnellinen! 😊

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Käyn aikaisin aamulla kaupassa. 

Vierailija
2/8 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, kymmeniä kertoja Prismasta ennen remppaa, se alkaa valmistua, saa nähdä onko niitä enää ollenkaan.Niistä sai aina muutamalla eurolla koko viikon kasvikset, juurekset ja hedelmät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, yleensä ihan ok tavaraa ja hintaa ei todella kuin pari euroa! Niitä saa vaan aamupäivällä ja tsägällä.

Vierailija
4/8 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänäänkin hakemassa. Mun lähi-Prismassa näitä laatikoita on huru mykky, kolme kertaa viikossa. Yhteen aikaan iltapäivällä, nykyään aamupäivällä. Vaatii aktiivisuutta, mutta kannattaa: todella isot laatikot vrt. Lidlin köyhät paperpussilliset.

Vierailija
5/8 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lidlistä ja K-supermarketista. Vaihtelee valtavasti. Joskus vain vanhaa salaattia, joskus jopa 3 rasiaa tomaatteja, avocadoja, kevätsipulia, mansikoita (!). Joskus todella onnistaa.

Vierailija
6/8 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa onnistunut saamaan Lidlin pussin ja yleensä hyvin tyytyväinen sisältöön. Varsinkin kun on joskus ollut 2 pakettia herkkusieniä, munakoisoa, omenoita. 99%:sti hyödynnän pussin sisällön. S-marketissa on usein mutta laatikko on täynnä vanhaa leipää. 

Vierailija
7/8 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän (aika pienestä) lähikaupasta saan n joka kolmas kerta, kun lähden katsomaan. Kauppa on niin lähellä, että joskus käyn katsomassa kolmekin kertaa päivässä. Sinne tehdään laatikot kahdesti päivässä, ja olen oppinut, että kantsii käydä katsomassa aamulla kymmenen aikaan ja sitten sitä iltapäivälaatikkoa neljän pintaan. Työttömällä on tähän aikaa, mutta työttömäthän niitä laatikoita just tarvitsee. Varmistan myös, että kaikki menee käyttöön, eli säilön/leivon/pakastan/kuivaan ne tuotteet, jotka eivät sellaisenaan kestäisi käyttöön asti. Tuleepahan työttömänkin aika hyötykäyttöön!

Vierailija
8/8 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ehkä kerran puolessa vuodessa fyysisessä ruokakaupassa ja olen onnistunut ostamaan hevi-hävikkilootan. Hyviä tuotteita olivat. Muistan ihmetelleeni miks ne oli muka hävikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi