Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö pikkujouluja vietetään?

Vierailija
31.10.2025 |

Luulin, että korona-aika lopetti tämän vaivaannuttavan perinteen. Ilo työkavereiden kanssa viinaa läträten on teeskentelyä.Yhden illan seurauksia sitten puretaankin koko loppuvuosi. "Miten ihmeessä se toimari taas tarrasi sihteerin tisseihin kuin takiainen?" jne.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa pikkujoulukausi ja jouluaattoon mennessä on työpaikaltani tilattu jo 50 pikkujoulut, joten kai niitä jotkut viettää...

Vierailija
22/29 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menevän johonkin fine diningiin syömään. Se on vähän kuin vuoden lopetustilaisuus. Jotkut lähtee yhdelle tai kahdlle jatkoille, mutta suurin osa lähtee ruokailun jälkeen kotiin. Kenenkään ei tarvitse punastella seuraavana työpäivänä.

Itse lähden etkoilta kotiin. Etkot on lähinnä se verottajan määräämä "virallinen osuus" ennen ruokailua. Minun työpäivä päättyy siihen. Tervieisin Toimiston assari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni täällä olevista naista pukeutuu tämän vuoden pikkujouluihin seksikkäästi. Tiukka syvään uurrettu toppi. Vesirajaan yltävä hame, joka tuo pyllyn muodot esiin kuin kumihanska sormet. Verkkosukkahousut. 10 cm korkkarit. Kirkkaan huutava huulipuna. Blondatut kiharat jne. Ah, kuinka kaipaan pikkujoulua!

En todellakaan pukeudu noin. Mene pois sun typerien fantasioiden kanssa. 

Mä laitan jalkaan tekonahkahousut (ei hiosta), paljettipaidan ja kengiksi mustat nahkamaiharit joissa jonkun verran korkoa. Hiukset on ihan oman väriset punertavanruskeat ja pitkät. Meikki mulle sopiva eli ei todellakaan mitään kirkkaanpunaista huulipunaa.

Nuo housut ei pahat: https://www.zalando.fi/only-petite-onlroyal-rock-kangashousut-black-op4…

Vierailija
24/29 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikkujouluihin osallistumisesta saa palkan. Ei tosin ylityökorvausta vaikka vapaapäivänä onkin.

Vierailija
25/29 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pikkujouluihin osallistumisesta saa palkan. Ei tosin ylityökorvausta vaikka vapaapäivänä onkin.

Yötyölisä?

Vierailija
26/29 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään enää esiintyjiä niissä (siis ulkopuolisia?)

Vierailija
27/29 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös verottaja kieltänyt väkevien tarjoamisen (menee verotettavaksi tuloksi), vai muistanko väärin?

Vierailija
28/29 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun on työnantaja, joka mahdollistaa pikkujoulut. Kivaa on ollut aina. Koskaan kukaan ei ole tehnyt mitään noloa. Joskus joku on ollut vähän enemmän humalassa. Itse juhlin maltilla, mutta kivaa on aina ollut. Kolmen eri työnantajan pikkujouluissa olen ollut 15 vuoden aikana. Nyt tiedossa on pizzaa ja yhdessä oloa. Ei siis tarvi olla teatteria tai mitään hienoa illallista. 

Vierailija
29/29 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös verottaja kieltänyt väkevien tarjoamisen (menee verotettavaksi tuloksi), vai muistanko väärin?

Ei ole kielletty. Pitää olla vaikka lyhyt ns. virallinen osuus ja se riittää että joku pitää puheen/alustuksen blaa blaa blaa . Normaali ruokailuun liittyvä juomat on ok ja parit "jälkkärit" . Terveisiä HR

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme