En ole katsonut Harry Potter elokuvia, kannattaako?
Olen siis aikuinen.
Katselin muutama vuosi sitten kaikki taru sormusten herrasta elokuvat ja hobitti elokuvat. Ihan ok olivat, mutta eivät niin maagisia kuin odotin.
No kannattaako Harry Potterit?
Kommentit (5)
Itse katsoin aikanaan pari ensimmäistä kirjojen innoittamana, en tykännyt. Tosin olen ehkä vähän jäävi sanomaan kun en muutenkaan ole niin elokuvien ystävä. En vaan koskaan ole nähnyt yhtään elokuvaa joka olisi pärjännyt kirjalle.
Harry Potter kirjat on tosi hyviä, ei yhtään tylsää sivua ja koko ajan tapahtuu käänne, kirjat hyvin kirjoitettu. Leffat oli tosi hyviä, ihan aikuisenakin mä tykkäsin, mutta leffoihin ei mahdu kaikki, mitä kirjoissa oli. Leffat kuitenkin mukaili täysin kirjoja ja saivat tosi hyvin kirjat eloon.
Suosittelen niin leffoja kuin kirjojakin tai äänikirjana.
Kirjana ne oli todella viihdyttäviä, leffana ei ihan yltänyt sille tasolle mutta kyllä ne kerran katsoa jaksoi. Lukea ne voisi vaikka useampaan kertaan. On vaan tää maailma liian täynnä kirjoja jotka odottaa lukemista ja elämä liian lyhyt niin samoja ei viitsi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ne on lapsille, mutta jos osaat tulkita tällaisia, niin miksei. Varmaan liian "lapsellisia" sinulle.
Siinä ne on lapsille, nuorille kuin sikuisillekkin. Osassa noista sarjan leffoista on kyllä tosin jo sen verran korkea suositusikä ettei ole edes ihan nuorille lapsille tarkoitettu.
Ne on lapsille, mutta jos osaat tulkita tällaisia, niin miksei. Varmaan liian "lapsellisia" sinulle.