Muutamia päiviä ollut pimeämpää aiemmin ja heti ahdistutaan
Miten pimeä yllättää ihmiset joka vuosi? Tuntuu että joillakin on tarve oikein alkaa valittaa ja ahdistua heti kun on vähänkin hämärää ja tulee vettä. Kaamosmasennus on oikea ongelma mutta joillakin tuntuu olevan asenneongelma. Onneksi kuulun niihin ihmisiin jotka nauttii pimeistä kävelylenkeistä, sateen ropinasta, kausivaloista ja siitä kivasta tunnelmasta joka tässä ajassa myös on. Olisi rankkaa päättää alkaa mököttämään jo nyt että olispa jo kesä.
Kommentit (8)
Kuka on ahdistunut? En minä ainakaan, tykkään tästä vuodenajasta.
Nautin pimeästä vähän ja päivänvalosta pilvien takaa. Kylmyys on pahin, jos liikaa ja sadetta ei liikaa. Keinovalosaaste kamala ja ruuhkat, koneet.
En muista, milloin viimeksi olisi ollut näin sateinen syksy, että kyllä tämä hieman laskee mielialaa, joka ei ollut kovin korkealla aiemminkaan.
Olen Uniikki Lumihiutale ja minulla on ainakain 100 tuhatta diagonoimatonta ahdistus oire yhtymää. Ja sitten mulla on vielä ADHD, ADD, ABC, BBC, NBC ja monta muutakin juttua jotka estää minua menemästä töihin. Tai töihin voisin kyllä mennä mutta sen pitäisi olla sellaista kivaa WAUTSIWAU puuhastelua miljoona palkalla.
Uniqiues Lumihiutaleus
Itselleni tuli ainakin valtava väsymys heti kellojen siirron jälkeen. Mitään ei jaksais tehdä ja aamulla olisi ihana vaan jäädä vaikka koko päiväksi köllöttelemään sänkyyn lämpimien vilttien alle.
Ei tämä ole ahdistusta, vaan rehellistä v*tutusta. NiiN! 😩
Näinhän se menee 🌚👴🏻🖤