Mitä mieltä Sidney Sweenin nakumekosta?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/54065d4f-633d-49ee-b815-573982…
No siis onhan naisella kurvit monen mieleen, mutta itse en ehkä ymmärrä näitä nakumekkoja; mitään ei jätetä mielikuvituksen varaan.
Mielestäni siis nätti nainen (mielenkiintoisen näköinen naamakin, ei ns. "Täydellisen kaunis"),mutta asuvalinta vähän mietityttää.
Mitä itse olet mieltä?
Niin ja olen nainen ja osaan arvostaa naistenkin kauneutta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen, ruma mekko. Väri ei sovi kantajalleen. Mä en ymmärrä nakumekkojen hienoutta, arvostan (entistä) normaalia häveliäisyttä, ei nännejä, pilluja tai pyllyjä julkisesti esille. Mua myös ärsyttää miesten muodin konservatiivisuus, ei heidän koskaan odoteta nöyryyttävän itseään muodin nimissä.
En usko,että kukaan pakottanut tuota ylle. Mutta tuollainen pukeutuminen tuo huomiota.
Miksi luulette,että kaikki tietävät Kanye westin vaimon Biancan nimen? Jopa eläkkeellä oleva äitini tiesi tämän..
Huomiotalous.
Ei tietenkään pakottanut. Mutta se, että tähän on edes menty. Mikä siinä huomiossa niin kovin kiehtoo, että sitä on saatava hinnalla millä hyvänsä?
Vierailija kirjoitti:
ISOT TISSIT! Kyllähän noita kelpaa esitellä. Olispa itselläkin. T. Katkera a-kuppi
Kyllähän kalliita silikoneja pitää näyttää. Muuten nuo nakumekot alkavat olla kaikesta vouhotuksesta huolimatta aika yllätyksettömiö.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä arvostan. On se jännä, että jos mies heiluu munasillaan, niin se on hauskaa, viatonta huvia mutta jos naisella on liian ohutta kangasta, niin se on syntistä ja pilaa koko naissukupuolen.
Jos olisi burka, niin kukaan ei valittaisi. Ja sen haluaa itse naiset toisille naisille.
?
Kenen mielestä mies munasillaan on hauska? (Ehkä muiden miesten, ei naisten. Voin kertoa).
Ja ihan tosissasiko väität että nakumekon ja burkhan väliin ei jää vaihtoehtoja?
Vai onko tämä ns. ragebait
https://www.jovani.com/prom-dresses/crystal-embellished-strapless-gown/
https://www.jovani.com/prom-dresses/jovani-nude-embellished-sexy-prom-d…
Katselin netistä niin tuossa esim. Muutama esimerkki kalliimmista peittävämmistä "nakumekoista".
Aika kalliita ovat kyllä. Yli tonnin kipale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen, ruma mekko. Väri ei sovi kantajalleen. Mä en ymmärrä nakumekkojen hienoutta, arvostan (entistä) normaalia häveliäisyttä, ei nännejä, pilluja tai pyllyjä julkisesti esille. Mua myös ärsyttää miesten muodin konservatiivisuus, ei heidän koskaan odoteta nöyryyttävän itseään muodin nimissä.
En usko,että kukaan pakottanut tuota ylle. Mutta tuollainen pukeutuminen tuo huomiota.
Miksi luulette,että kaikki tietävät Kanye westin vaimon Biancan nimen? Jopa eläkkeellä oleva äitini tiesi tämän..
Huomiotalous.
Ei tietenkään pakottanut. Mutta se, että tähän on edes menty. Mikä siinä huomiossa niin kovin kiehtoo, että sitä on saatava hinnalla millä hyvänsä?
En minä tiedä...?
Itseasiassa .
Nyt kun katselin tarkemmin niin juuri kankaan kierto luo vaikutelman vielä kapeammasta vyötäröstä.
Mutta milloin leikkautti noin lyhyen tukan? Itse pidin enemmän tässä tapauksessa pitkästä.
En kyllä tykkää yhtään. Tylsä mekko ja tylsä ja ilmeetön naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ISOT TISSIT! Kyllähän noita kelpaa esitellä. Olispa itselläkin. T. Katkera a-kuppi
Älä ole, niistä ei ole kuin haittaa, jos ne antaa olla luomuna 20v päästä roikkuvat polvissa tai sitten käyt niitä pienentämässä/täyttämässä.
Tuollaiset rinnat ovat vieneet ihmisarvoni, hei, minulla on kasvotkin ja osaan myös ajatella. Onneksi on xxxl vaatteita, vaikka ei niin kauniita
Mummo
Tässä kyllä oma kokemukseni naisena eroaa. Ihan mielenkiintoista kuulla. Itselläni ollut noin b kupin rinnat aina,enkä ole ikinä esitellyt niitä mitenkään. Siis esim käyttänyt pushuppeja tai avonaisia kauluksia niin aina on kasvoihin katsottu ja silmiin.
Tosin nuorempana sain paljon "kohteliaisuuksia" takapuolestani. Toki oli vaikea nähdä tuijottivatko miehet sitä. (Jos en saanut suoraan kommentteja tai saanut niitä ns.itse teosta kiinni). Välillä huudeltiin perään.
Nyt rinnat kasvaneet ja ovat ns. Tiellä. Kun vaikka pesee naamaa lavuaarissa niin roikkuvat siinä reunalla. En tykkää. En toki toivo edes huomiota miehiltä. Tai siis ihmisarvoista huomiota kyllä, mutta en muuten.
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen hän on, mutta eivät nuo rinnat kovin isot ole. Eivät pienetkään.
Takasauman olisi voinut vähän nätimmin kursia kiinni. Muuten melko kelpo.
Itse tykkäsin Sydnestä Euphoriassa. Oli jotenkin haavoittuva, kuten kaikki muutkin roolihahmot siinä. Jopa ne ns. Pahikset eivät olleet niin mustavalkoista hahmoja.
Mielestäni se ettei ole ns. Kasvoista niin lumoavan kaunis tuo lisää sitä charmia jotenkin.
T:nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen hän on, mutta eivät nuo rinnat kovin isot ole. Eivät pienetkään.
Jos nuo eivät mielestäsi ole isot rinnat, elät varmasti jossain Russ Meyer -maailmassa.
Kaunis nainen, mekko aika plääh. Sai ainakin julkisuutta, se tässä varmaan pointtina.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä arvostan. On se jännä, että jos mies heiluu munasillaan, niin se on hauskaa, viatonta huvia mutta jos naisella on liian ohutta kangasta, niin se on syntistä ja pilaa koko naissukupuolen.
Jos olisi burka, niin kukaan ei valittaisi. Ja sen haluaa itse naiset toisille naisille.
Rihanna oli pukeutunut paaviksi se kai menee normien mukaan kun häpäisee kristinuskoa.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa .
Nyt kun katselin tarkemmin niin juuri kankaan kierto luo vaikutelman vielä kapeammasta vyötäröstä.
Mutta milloin leikkautti noin lyhyen tukan? Itse pidin enemmän tässä tapauksessa pitkästä.
Näyttävä mekko tätitukassa
Vierailija kirjoitti:
Onpas tiimalasi vyötärö.
Hmmm. Euphoriassa ei ole noin tiimalasivyötärö.
Luoko tuo mekko optisen harha vai miten tuo mahdollista?
Huomiotalous.