Tänään on halloween! Miten vietät?
Lokakuun viimeinen päivä ja perjantai. Kauhuleffamaraton illalla herkkujen kera 👍
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin savesta tehdyt kurpitsalyhdyt pihalle. Ostin ison kulhollisen minikarkkipusseja ja suklaapatukoita, jos vaikka naapuruston lapset tulevat mummoikäistä pelottelemaan.
Turhaa tuhlaamista ja ympäristön kuormittamista täysin tarpeettomilla asioilla.
Niin mikä? Sinäkö et koskaan ole syönyt karkkeja? Savilyhdyt mulla on ollut jo vuosikausia.
Olen mutta olen viisastunut ja lopettanut sellaisella paskalla itseni tuhoamisen.
Vi,ttuuntumalla siihen kun ovella rampataan enkä saa nukuttua kun menen yöllä töihin.
Katson netistä chaturbaten naisia ja hiplaan munaani. Siinä se ilta meneekin, saatan ottaa pari lasia coca colaa myös.
Joko teillä on keppostelijat käyneet?? Täällä on!
Ajattelin sujauttaa ryhmysauvani velhon hihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin savesta tehdyt kurpitsalyhdyt pihalle. Ostin ison kulhollisen minikarkkipusseja ja suklaapatukoita, jos vaikka naapuruston lapset tulevat mummoikäistä pelottelemaan.
Turhaa tuhlaamista ja ympäristön kuormittamista täysin tarpeettomilla asioilla.
Niin mikä? Sinäkö et koskaan ole syönyt karkkeja? Savilyhdyt mulla on ollut jo vuosikausia.
Olen mutta olen viisastunut ja lopettanut sellaisella paskalla itseni tuhoamisen.
Ja siksi ei lapsillekaan saa varata Halloween-karkkeja? Elät haavemaailmassa, jos luulet heidän kokonaan välttyvän niiltä.
Koristelin eilen, paljon kynttilöitä, kohta tehdään kurpitsakeittoa ja kurpitsapiirakkaa ja Beetlejuice. Huomenna aivo-uunikorvapuustihässäkkä, mutakakku matokummulla, spicy pumpkin lattea ja kaakaota. Sytytän huomenna hautakynttilän edesmenneille. Teen myös muutaman "loitsun" hyvän onnen tuomiseksi ja pahojen henkien häätämiseksi, poltan salviaa :)
Olen lähettänyt tuttaville viestejä, joissa toivotan hyvää halloweenia.
Ei voisi typerämpää "juhlapäivää" olla. Menen kohta koisimaan.
Vedän kaks päivä kiisseliä oikein huolella.