Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten katkaista negatiivinen ajatuskierre...

Vierailija
31.10.2025 |

Miten katkaisen kiertävän ajatuksen, joka vie kaikki voimat? Eli, eräs henkilö teki väärin minua kohtaan. Oli törkeä, toimi todella idioottimaisesti ja nyt en saa katkaistua ajatuskierrettä pois tästä negatiivisesta asiasta. Olen mielipiteeni sanonut pariin otteeseen. Anteeksi hän ei pyytänyt ja totesin lopulta, että antaa olla, tyhmä mikä tyhmä. Ei maksa vaivaa. Mutta nämä ajatukset kiertää vieläkin tähän asiaan, joka tapahtui kesäkuussa jo. Kohta puoli vuotta sitten ja ajatukset palaa vain tähän typeryyteen. Apuja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huolehdi fyysisestä hyvinvoinnistasi, eli siitä että syöt, juot, nukut ja saat riittävästi happea.

2. Katkaise välit ihmiseen joka kaltoinkohtelee sinua, eikä pyydä edes anteeksi.

3. Mieti, miten toimisit eri tavalla tulevaisuudessa, jotta et joudu vastaavaan tilanteeseen eikä ihmisellä, joka kaltoinkohtelee sinua, pääse muodostumaan sinuun tuollaista valtasuhdetta.

Vierailija
2/2 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Huolehdi fyysisestä hyvinvoinnistasi, eli siitä että syöt, juot, nukut ja saat riittävästi happea.

2. Katkaise välit ihmiseen joka kaltoinkohtelee sinua, eikä pyydä edes anteeksi.

3. Mieti, miten toimisit eri tavalla tulevaisuudessa, jotta et joudu vastaavaan tilanteeseen eikä ihmisellä, joka kaltoinkohtelee sinua, pääse muodostumaan sinuun tuollaista valtasuhdetta.

Kiitos sinulle. En ole missään tekemisissä enää ko. ihmisen kanssa. Päätin, etten voi antaa hänelle mitään. Edes moikkausta. Näemme ns. "kaukaa toisemme" viikottain, mutten katsokaan päin. Mutta, silti ajatuksen palaa vaan kiertämään sanottuja ja tehtyjä asioita. Mietin, että olen liian sinisilmäinen enkä voi vaan ymmärtää, ettei pyydetä anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla