Missä vaiheessa pitäisi sitten poikkiksen kanssa hakea isompaa asuntoa?
Hänellä tai meillä on nyt 35 neliön yksiö. Tämä on sinällään asiallinen mutta vähän ahdas kun kaksoset vähän kasvaa.
Kommentit (13)
Varmaan sitten kun kaksoset kasvaa. Riippu teistä ja esimerkiksi töistä. Jos vaikka toinen tekee yötöitä ja tarvii levätä päivällä, niin olisi hyvä olla erillinen makuuhuone, mihin mennä lepäämään lasten melskauksen keskeltä.
Jotkuthan asuu isoinakin perheinä kaksioissa. laitetaan parvisänkyä ynnä muuta. Yksiöissä en ole kuullut perheiden asuvan.
Sitten, kun kumpikin tienaatte omat rahanne ja maksatte kaikki kulunne itse ettekä loisi veronmaksajien kustannuksella.
Ei sulla ole poikakaveria eikä kaksosia.
Tämä on vain oma mielipide. Musta tuohon mahtuu ainakin siihen saakka, kun kaksoset ovat noin viisivuotiaita. Sitten alkaa eskari ja koulu ja lapset alkavat kaivata omaa tilaa.
Eli teillä ei ole mitään kiirettä. Jos teillä on huono rahatilanne, ette saa edullista kaksiota muualta kuin levottomilta alueilta. Itse arvostan neliöitä enemmän turvallisuutta, kauneutta, hyviä kouluja ja päiväkoteja, mukavia naapureita ja kohteliaita ihmisiä.
Odottakaa siis rauhassa. Katselkaa asuntoja, joskus voi löytyä edullisesti jonkun rikkaan vuokra-asunto. Niissä on yleensä kohtuullinen vuokra, kun omistajan ei tarvitse lyhentää asunnosta velkaa eikä korkoja. Asuntosijoittajien asunnot ovat siksi kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vain oma mielipide. Musta tuohon mahtuu ainakin siihen saakka, kun kaksoset ovat noin viisivuotiaita. Sitten alkaa eskari ja koulu ja lapset alkavat kaivata omaa tilaa.
Eli teillä ei ole mitään kiirettä. Jos teillä on huono rahatilanne, ette saa edullista kaksiota muualta kuin levottomilta alueilta. Itse arvostan neliöitä enemmän turvallisuutta, kauneutta, hyviä kouluja ja päiväkoteja, mukavia naapureita ja kohteliaita ihmisiä.
Odottakaa siis rauhassa. Katselkaa asuntoja, joskus voi löytyä edullisesti jonkun rikkaan vuokra-asunto. Niissä on yleensä kohtuullinen vuokra, kun omistajan ei tarvitse lyhentää asunnosta velkaa eikä korkoja. Asuntosijoittajien asunnot ovat siksi kalliita.
Poikkis tai siis me asutaan nyt säätiön opiskelija-asunnossa. Minä olen täällä koulupäivät eli ma-ke ja pe. Hän on sanonut että voi hakea isompaa ja luultavasti saakin sellaisen kun niistä on tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkis tai siis me asutaan nyt säätiön opiskelija-asunnossa. Minä olen täällä koulupäivät eli ma-ke ja pe. Hän on sanonut että voi hakea isompaa ja luultavasti saak
Yleensä muutetaan vasta sitten kun on saanut sen asunnon. Ei kannata muuttoautoa tilata vielä kun on hakenut.
^^Asutaan täällä ainakin kunnes vauva-aika on ohi.
Sitten kun rahat riittää isompaa asuntoon niin että sitä rahaa jää vähän säästöönkin.