Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmiset ne koiransa hankkii?

Vierailija
30.10.2025 |

Kennelliiton sivuilla on huippukalliita huippuyksilöitä huippuvanhemmista (- näyttely). Yks koirasivusto on epämääräinen ja hyvin arvelluttava. Meinattiin huijata. En tunne koirankasvattajia eikä viidakkorumpu pärise tästä asiasta. Tavallinen terve kotikoira terveistä vanhemmista olisi tavoitteena saada käyvällä hinnalla. Tiettyä rotua kyllä havittelen ja jos ei tärppää, niin sitten on toinen rotu varalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut kasvattajille suoraan sähköpostia ja viimeksi hain koirani ulkomaiselta kasvattajalta, kun oli pentu vapaana. Laitoin viestiä yhdelle kasvattajalle, joka sitten vinkkasi, että tällä ulkomaisella kasvattaja on nyt yksi pentu vapaana peruutuksen takia. He siis tunsivat toisensa ja sain näin tiedon. 

Vierailija
2/5 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut kasvattajille suoraan sähköpostia ja viimeksi hain koirani ulkomaiselta kasvattajalta, kun oli pentu vapaana. Laitoin viestiä yhdelle kasvattajalle, joka sitten vinkkasi, että tällä ulkomaisella kasvattaja on nyt yksi pentu vapaana peruutuksen takia. He siis tunsivat toisensa ja sain näin tiedon. 

Lisään vielä, että ne minäkään ole kasvattajia tuntenut, mutta netistä olen katsonut yhteystiedot ja lähettänyt sähköpostia kertoen elämästäni ja millaisessa kodissa koira asuisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että ne minäkään ole kasvattajia tuntenut, mutta netistä olen katsonut yhteystiedot ja lähettänyt sähköpostia kertoen elämästäni ja millaisessa kodissa koira asuisi. 

Viestiä olen kanssa laittanut, mutta monet eivät vastaa. Kai se onnistuu just parhaiten, että joltain tutun tutun kautta saa. Koiraihmiset ei ole kovin empaattisia, mikä on kyllä ollut yllätys.

Vierailija
4/5 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain virosta. 

Vierailija
5/5 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestiä olen kanssa laittanut, mutta monet eivät vastaa. Kai se onnistuu just parhaiten, että joltain tutun tutun kautta saa. Koiraihmiset ei ole kovin empaattisia, mikä on kyllä ollut yllätys.

Varmaan riippuu miten olet viestin kirjoittanut. Siihen viestiin kannattaa panostaa kunnolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan