Onko 20€ lahjakortti sopiva lahja joulupuu keräykseen, vai pitäiskö olla enemmän?
Kommentit (10)
Kuka onneton saa joulumieltä siitä, että antaa ilmaiseksi tavaraa vieraille ihmisille, joista yhteiskunta huolehtii ympäri vuoden jo muutenkin? Kuten lapsiperheet. Sekö se on joulun ihmettä?
Mielestäni 20€ lahjakortti on ihan ok
Olen kerran ostanut keräykseen lahjakortin, tais olla 80€ lahjakortti johoki vaatekauppaan(joku veromoda vai moda) tytölle ja tais olla ikäväliltä 13-16v. Kysyin silloin kun lahjakorttia ostin vaatekaupan myyjältä että minkälainen summa on sellainen että saa esim. uudet housut ja paidan sekä mainitsin että menee Joulupuu keräykseen niin myyjä sano tuon 80€
Muut vuodet olen ostanut aika pitkälti leluja kun ne on halvempia, eli tolla 80€ on saanut parille lapselle ostettua heidän toiveiden mukaisen lelun
Täälläpäin joulupuukortissa on selkeästi ja yksityiskohtaisesti kerrottu toive ja minkä ikäiselle ja lapsen sukupuoli
Olen myös joskus ostanut virtapankkeja, deodorantti&suihkusaippua settejä, sukkia
Vierailija kirjoitti:
Kuka onneton saa joulumieltä siitä, että antaa ilmaiseksi tavaraa vieraille ihmisille, joista yhteiskunta huolehtii ympäri vuoden jo muutenkin? Kuten lapsiperheet. Sekö se on joulun ihmettä?
Jokainen jostakin. Parempi tuokin on kuin vaikkapa yrittäjät, jotka mukapyyteettösti lahjoittavat joulumieltä, mutta aina pitää yrityksen/oman turvan näkyä mainoksena somessa/paikallislehdessä. Joulupuussa on ja pysyy anonyymina ja pyyteettömänä lahjoittajana.
Vierailija kirjoitti:
ööööh
pitäis olla apple iphone 17 pro max 🙄💅🏻
Taitaa tulla keräyksen jäljiltä aika monta pettynyttä sekä ääliöaikuista piipittämässä kuinka lapsella saa olla unelmia ja kyllähän se lapsi ymmärtää jos ja kun ei toteudu ym. kliseistä paskaa.
Riippuu paikasta. Normalista ja H&m:ltä sillä saa jo jotain, niin kai se on niihin ihan ookoo
Ihan hyvä!