Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ystävä jää valehtelusta tai asian pimittämisestä kiinni

Vierailija
29.10.2025 |

Mulla on joku ongelma sen suhteen, että en ole kovin hyvä antamaan anteeksi, jos joku pettää mun luottamuksen.

Ystävä jäi rysän päältä kiinni mulle ihan typerästä asiasta (oli ihan vaan kaksinaamainen..) ja hän vaikuttaa lähinnä oman etunsa tavoittelijalta nyt mun silmissäni. Mitä hän onkin, mutta olisi sitä sitten avoimesti.

Ärsyttävää. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ja aikansa tuota kestää, mutta jos se on jatkuvaa, niin on pakko ottaa välimatkaa. Ei toista voi kohdella miten hyvänsä. 

Vierailija
2/3 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sisko meinsi jättää meksmatta lainaamani 2000 e Jonka annoin hänelle  hädänhetkellä.  Lupasin että voi maksaa osissa. Hänen tilanne selkiintyi ja sai kunnon työn ja uuden miehen..  Lopulta se uusi mies maksoi  keralla kokonaan takaisin.  Sen jälkeen en ole illut heihin missään tekemisissä,  enkä enää lainaa kellekkään, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös ystävä, joka teki ihme ohareita ja selitteli ja jäi sitten kiinni valehtelusta selitellessä liikaa. Annoin vielä yhden mahdollisuuden, ja hän mokasi senkin. Se oli siinä. 

Toki ymmärsin jo ennen viimeistä mahdollisuutta, että joku oli pielessä ja olin joku kakkosvaihtoehto. Pahalta tuntui. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi