Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion pitää pitkät hiukset vaikka muutun keski-ikäisekseksi

Vierailija
28.10.2025 |

En ymmärrä miksi ne pitäisi leikata

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä.

t. 50 v pitkähiuksinen

Vierailija
2/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema ja kaiken loppu on yhtä lähellä, riipoumatta hiusten pituudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitkä hiukset kun hedelmällisyys päättyy.

Vierailija
4/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni sit leikkaa vaikka on "ohuet" ?

Vierailija
5/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotis syntymäpäivänä on leikattava ja viimeistään 40-vuotislahjaksi on saatava kävelysauvat ja tuulipuku

Vierailija
6/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut, että keski-ikäisellä ei voi olla pitkiä hiuksia? Äitini on 78-vuotias ja hänellä on ollut pienestä tytöstä alkaen ja edelleenkin pitkät ja kaikin puolin upeat hiukset. Kysyin nyt, onko hänelle joku joskus ehdottanut hiusten leikkaamista lyhyeksi, ei kuulemma ole vaan on saanut paljon kehuja hiuksistaan.

Vierailija
7/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sanonut, että keski-ikäisellä ei voi olla pitkiä hiuksia? Äitini on 78-vuotias ja hänellä on ollut pienestä tytöstä alkaen ja edelleenkin pitkät ja kaikin puolin upeat hiukset. Kysyin nyt, onko hänelle joku joskus ehdottanut hiusten leikkaamista lyhyeksi, ei kuulemma ole vaan on saanut paljon kehuja hiuksistaan.

Aika moni nainen tuputtaa leikkamaan, koska haluavat kai rumentaa minua

Vierailija
8/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 ja pitkä thiukset on ja pysyy, ellei joku sairaus iske. Aloin kuulla jo alle 4-kymppisenä tuota hiustenleikkuu juttua muilta naisilta. Jännä että toisia häiritsee jonkun hiukset. Mulla paksut ja hyväkuntoiset hiukset.

Vierailija
9/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä muutut keski-ikäiseksi?

Kaikki vanhenevat. Jokainen päättää omat vaatteensa, hiuksensa jne.

Vierailija
10/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitisi on elänyt nuoruuttaan aikaan, jolloin muodikkaat nuoret naiset leikkuuttivat tukkansa lyhyemmäksi ja ottivat siihen permanentin. Vain pikkutytöillä ja mummoilla oli pitkä suora tukka. 

80-luvulla minulla oli soluasunnossa outo kämppis, jolla oli pitkä paksu letti. Meillä kaikilla muilla oli tietysti permis. Joku uskovainen Pohjanmaalta oli hän.

Vierailija
11/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkautin, kun näin itse kuinka laskeutuvat hiukset vetää naamaa alas päin. 

Vierailija
12/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni sit leikkaa vaikka on "ohuet" ?

Monilla ohuet hiukset omaavilla on aina lyhyt tukka. Ei vain keski-ikäisenä.

Vierailija
13/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 50 ole enää nuori vaan ikäisensä ihminen. Sama mitkä haivenet on päässä. Arkkua kohden.

Vierailija
14/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte? Ikä ei vaikuta. Mulla on puolipitkä tukka.

55v.

Vierailija
15/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän vuosikymmenellä elätte. Kyllä nykyään on ihan normaalia, että keski-ikäisellä on pitkät hiukset. Aina sellaisia on ollut. Itse olen 52, eikä minulle ole kukaan sanonut, että pitäisi leikata hiukset lyhyeksi. 

Vierailija
16/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä leikkautin, kun näin itse kuinka laskeutuvat hiukset vetää naamaa alas päin. 

En itse ymmärrä tuota. Jos laitat kuvan samasta ihmisestä niin aina se pitkä hiuksinen näyttää nuorekkaammalta (jos siis nuorekkuutta tavoittelet)

Vierailija
17/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei 50 ole enää nuori vaan ikäisensä ihminen. Sama mitkä haivenet on päässä. Arkkua kohden.

3-kymppisenä ajattelin samaa viiskymppisistä. Nyt olen 6-kymppinen ja naurattaa ja vähän hävettääkin kuinka naiivi olinkaan.

Vierailija
18/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos sulla pysyy tukka päässä. Mä olin tuota mieltä vielä 40 v, mutta kun esivaihtarien loppupuolella 46 v eteenpäin tukka harveni ja muuttui semmoiseksi ettei edes polkkamittaan kasva ilman että menee ihan ohueksi harsoksi latvoista, niin pakkohan se oli se tätitukka leikkauttaa.

Ei useimmat sitä siksi leikkauta, että yhtäkkiä heistä korvat paljaana lyhyt tukka olisi kiva. Vaan koska hiuksia lähtee ja hiuslaatu muuttuu, niin että pitkä on vielä kamalamman näköinen.

Vierailija
19/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ymmärrä tuota. Jos laitat kuvan samasta ihmisestä niin aina se pitkä hiuksinen näyttää nuorekkaammalta (jos siis nuorekkuutta tavoittelet)

Ei kyllä aina. Jos on esim. alunperinkin aika pitkä naama, sitten siihen iän myötä vielä tullut merkittävää roikkumista alaspäin, suupielet alaspäin, silmäkulmat alaspäin, syvät juonteet nenänpielistä leukaan alaspäin, niin kyllä pitkä tukka siinä vaan kehystää ja korostaa näitä piirteitä aika ikävästi. Vielä pahempi jos se tukka on suora (kuten monella suomalaisella on), tai tumma. 

Vierailija
20/77 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on naisen kruunu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi