Turhan tavaran karsinta
Kämppä täynnä tavaraa.
Mitä sinä karsisit ensimmäisenä?
T. Inspiraation puute
Kommentit (8)
Olen itse alkanut karsimaan tavaroita kuukausi sitten ja lajittelen ne aina: pidän, myyn, heitän roskiin :) Olen myynyt kirpparilla paljon ja tienannut 10 päivässä 300 euroa :) ihan mukavasti kun ajattelin ensin että annan ilmaiseksi 😆 tavoitteenani on karsia 80% omaisuudesta ja jättää vain tärkeimmät tavarat!
Vierailija kirjoitti:
Olen itse alkanut karsimaan tavaroita kuukausi sitten ja lajittelen ne aina: pidän, myyn, heitän roskiin :) Olen myynyt kirpparilla paljon ja tienannut 10 päivässä 300 euroa :) ihan mukavasti kun ajattelin ensin että annan ilmaiseksi 😆 tavoitteenani on karsia 80% omaisuudesta ja jättää vain tärkeimmät tavarat!
Mahtavaa! 👏
Lasten leluja putkahtelee joka paikasta
Ärsyttää
Ap
Vaatteista on yleensä helpoin aloittaa tai sitten pöytätasot.
Toisaalta jos meinaa tehdä kunnon totaaliraivauksen niin voi vaikka listan tehdä niistä mitä haluaa säästää ja loput kiertoon asian mukaisesti.
On muuten virkistävää, tein itse tuon urakan 8 vuotta sitten ja toisen kierroksen 2 vuotta sitten. Varastot tyhjennettiin tänä kesänä.
Nyt on enää padottava tulvia eli estettävä tavaran tulo jotta uutta sekasortoa ei synny.
Jos poistat pöytätasot niin mihin ne jalat? Ehkä kannattaisi yrittää myydä jalkoineen.
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuit? Minäkin yritin myydä, mutta ainakaan Torissa ei käynyt kauppa. Mielestäni otin hyvät kuvat, hintapyyntö oli pieni ja kaikki ehyttä ja puhdasta.
Käyttämättömät vaatteet.
Vanhat/turhat astiat.
Koristehärpäkkeet.