Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhan tavaran karsinta

Vierailija
27.10.2025 |

Kämppä täynnä tavaraa.

Mitä sinä karsisit ensimmäisenä?

T. Inspiraation puute 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämättömät vaatteet.

Vanhat/turhat astiat.

Koristehärpäkkeet.

Vierailija
2/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse alkanut karsimaan tavaroita kuukausi sitten ja lajittelen ne aina: pidän, myyn, heitän roskiin :) Olen myynyt kirpparilla paljon ja tienannut 10 päivässä 300 euroa :) ihan mukavasti kun ajattelin ensin että annan ilmaiseksi 😆 tavoitteenani on karsia 80% omaisuudesta ja jättää vain tärkeimmät tavarat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse alkanut karsimaan tavaroita kuukausi sitten ja lajittelen ne aina: pidän, myyn, heitän roskiin :) Olen myynyt kirpparilla paljon ja tienannut 10 päivässä 300 euroa :) ihan mukavasti kun ajattelin ensin että annan ilmaiseksi 😆 tavoitteenani on karsia 80% omaisuudesta ja jättää vain tärkeimmät tavarat!

Mahtavaa! 👏

Vierailija
4/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten leluja putkahtelee joka paikasta

Ärsyttää

Ap

Vierailija
5/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tavarapaljous -ketju. 

Vierailija
6/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista on yleensä helpoin aloittaa tai sitten pöytätasot. 

Toisaalta jos meinaa tehdä kunnon totaaliraivauksen niin voi vaikka listan tehdä niistä mitä haluaa säästää ja loput kiertoon asian mukaisesti. 

On muuten virkistävää, tein itse tuon urakan 8 vuotta sitten ja toisen kierroksen 2 vuotta sitten. Varastot tyhjennettiin tänä kesänä. 

Nyt on enää padottava tulvia eli estettävä tavaran tulo jotta uutta sekasortoa ei synny. 

Vierailija
7/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poistat pöytätasot niin mihin ne jalat?  Ehkä kannattaisi yrittää myydä jalkoineen.

Vierailija
8/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistuit? Minäkin yritin myydä, mutta ainakaan Torissa ei käynyt kauppa. Mielestäni otin hyvät kuvat, hintapyyntö oli pieni ja kaikki ehyttä ja puhdasta.