Näin Wolt kuskin laittavan ruoankuljetuskassiin
Sähköpyöränsä akut. Sinne samaan kassiin minne ruuatkin laitetaan. Laittoi miettimään haluanko tilata Woltin tai foodoran kautta mitään.
Kommentit (65)
Samaa oon miettinyt. Ei taideta vaatia Wolt-kuskeilta muutenkaan mitään hygieniapasseja. Pestäänköhän kasseja ikinä? Sitten ovat varmasti kosketelleet ja raapineet omia vehkeitään, kassejaan ja takapuoltaan ja samoilla käsillä ojentelevat teille ruoka-annoksia. Juu, ei kiitos mulle.
Nytkö vasta heräsitte pohtimaan....
Meidän talossa on vessa katutasossa.Niinpä,
Volttimiehet ovat huomanneet että sinne ja vaan sotkemaan ,koska eihän heillä ole mitään vakipaikkaa missä olla. Ovet jätetään auki ja sotketaan minkä keretään.
Nyt katson että ovet on aina lukossa. Myöskin vessaan.
Onhan ne ruoka-annokset pakattu tai kääritty johonkin. Vai eikö muka?
Kohdistakaa katseenne suuryritykseen, joka haluaa maksimoida voitot ja minimoida työvoimakustannukset.
Ravintola-alallahan onkin hyvin leppoisaa, aina ehtii käydä vessassa ja pestä kädet rauhassa.
Vai miten se oli?
Ne ruoat on kyllä pakattu, ei ne koske siihen kassiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin muutama viikko sitten kun wolt-kuski oli pissillä erään kerrostalon kukkapuskan luona! Ja samoilla kusisilla käsillä käsittelee ruokaa, joilla just rassannut tappiaan. Ymmärrän että ei ehdi vessaan mut mitä seuraavaksi! Miettikää ihmiset mistä maksatte.
Luuletko että siellä ravintossa ne työntekijät pesee käsiään kun tekee sinun ruokaasi?
Vierailija kirjoitti:
Minä näin muutama viikko sitten kun wolt-kuski oli pissillä erään kerrostalon kukkapuskan luona! Ja samoilla kusisilla käsillä käsittelee ruokaa, joilla just rassannut tappiaan. Ymmärrän että ei ehdi vessaan mut mitä seuraavaksi! Miettikää ihmiset mistä maksatte.
Minulla myös tällainen kokemus, Wolt-kuski kehitysmaalainen oli kusella parvekkeeni edessä, siinä se hiero tappiaan, sitten autoon ja ruokaa kuljettamaan. Nam nam. Itse en tilaa Woltista enkä Foodorasta yhtään mitään. Näiden kuljetuskassit ovat aina ihan paskaisia. Eivät varmasti pese käsiään vessakäynnin jälkeen, käyvät puskakusella ja siitä sitten ruokia kuljettamaan. Miettikää kun käyvät paskalla, varmaan puskassa senkin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Samaa oon miettinyt. Ei taideta vaatia Wolt-kuskeilta muutenkaan mitään hygieniapasseja. Pestäänköhän kasseja ikinä? Sitten ovat varmasti kosketelleet ja raapineet omia vehkeitään, kassejaan ja takapuoltaan ja samoilla käsillä ojentelevat teille ruoka-annoksia. Juu, ei kiitos mulle.
Moniosaajilta ei vaadita mitään hygieniapasseja. Reilu peli.
T. ahne sukupolvi
Vierailija kirjoitti:
Ostatko kaupasta koskaan hedelmiä tai vihanneksia? Oletko miettinyt kuinka moni perseenrapsuttelija on niitäkin kähminyt?
Niin, haluatte maksaa palvelusta joka ei tarjoa työntekijöilleen taukotiloja tai inhimillistä mahdollisuutta taukojen pitämiseen. Minä en kannata tuollaista joten puhelimestani ei Woltteja ja muita kuljetuspalveluorjafirmoja löydy.
Vierailija kirjoitti:
"Wolt-kassit"
Wolt pussit.
Minä taas näin torilla mansikkamyyjän kusella kauppahallin seinää vasten
rn enää osta torilta mitään
Akut ovat 100% tiiviitä, voisit vaikka nuolla niitä. Paskaisista käsistään on todellista vaaraa asiakkaille. Ja voi vielä syljeskelläkin vitutukseensa.