Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin Wolt kuskin laittavan ruoankuljetuskassiin

Vierailija
27.10.2025 |

Sähköpyöränsä akut. Sinne samaan kassiin minne ruuatkin laitetaan. Laittoi miettimään haluanko tilata Woltin tai foodoran kautta mitään.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin muutama viikko sitten kun wolt-kuski oli pissillä erään kerrostalon kukkapuskan luona! Ja samoilla kusisilla käsillä käsittelee ruokaa, joilla just rassannut tappiaan. Ymmärrän että ei ehdi vessaan mut mitä seuraavaksi! Miettikää ihmiset mistä maksatte. 

Vierailija
2/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon miettinyt. Ei taideta vaatia Wolt-kuskeilta muutenkaan mitään hygieniapasseja. Pestäänköhän kasseja ikinä? Sitten ovat varmasti kosketelleet ja raapineet omia vehkeitään, kassejaan ja takapuoltaan ja samoilla käsillä ojentelevat teille ruoka-annoksia. Juu, ei kiitos mulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonabisnes tämä 🤣🤣🤣🤣😩

Vierailija
4/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta heräsitte pohtimaan.... 

Vierailija
5/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on vessa katutasossa.Niinpä,

Volttimiehet ovat huomanneet että sinne ja vaan sotkemaan ,koska eihän heillä ole mitään vakipaikkaa missä olla. Ovet jätetään auki ja sotketaan minkä keretään.

Nyt katson että ovet on aina lukossa. Myöskin vessaan. 

Vierailija
6/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Wolt-kassit"

Vierailija
7/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ruoka-annokset pakattu tai kääritty johonkin. Vai eikö muka?

Vierailija
8/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdistakaa katseenne suuryritykseen, joka haluaa maksimoida voitot ja minimoida työvoimakustannukset.

Vierailija
9/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla täällä tuovat.

Vierailija
10/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-alallahan onkin hyvin leppoisaa, aina ehtii käydä vessassa ja pestä kädet rauhassa.

Vai miten se oli?

Vierailija
11/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ruoat on kyllä pakattu, ei ne koske siihen kassiin.

Vierailija
12/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin muutama viikko sitten kun wolt-kuski oli pissillä erään kerrostalon kukkapuskan luona! Ja samoilla kusisilla käsillä käsittelee ruokaa, joilla just rassannut tappiaan. Ymmärrän että ei ehdi vessaan mut mitä seuraavaksi! Miettikää ihmiset mistä maksatte. 

Luuletko että siellä ravintossa ne työntekijät pesee käsiään kun tekee sinun ruokaasi?

Vierailija
13/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin woltin jo vuosia sitten. 

Vierailija
14/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös tällainen kokemus, Wolt-kuski kehitysmaalainen oli kusella parvekkeeni edessä, siinä se hiero tappiaan, sitten autoon ja ruokaa kuljettamaan. Nam nam. Itse en tilaa Woltista enkä Foodorasta yhtään mitään. Näiden kuljetuskassit ovat aina ihan paskaisia. Eivät varmasti pese käsiään vessakäynnin jälkeen, käyvät puskakusella ja siitä sitten ruokia kuljettamaan. Miettikää kun käyvät paskalla, varmaan puskassa senkin tekevät. 

Vierailija
15/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa oon miettinyt. Ei taideta vaatia Wolt-kuskeilta muutenkaan mitään hygieniapasseja. Pestäänköhän kasseja ikinä? Sitten ovat varmasti kosketelleet ja raapineet omia vehkeitään, kassejaan ja takapuoltaan ja samoilla käsillä ojentelevat teille ruoka-annoksia. Juu, ei kiitos mulle. 

Moniosaajilta ei vaadita mitään hygieniapasseja. Reilu peli.

T. ahne sukupolvi

Vierailija
16/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatko kaupasta koskaan hedelmiä tai vihanneksia? Oletko miettinyt kuinka moni perseenrapsuttelija on niitäkin kähminyt?

Vierailija
17/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, haluatte maksaa palvelusta joka ei tarjoa työntekijöilleen taukotiloja tai inhimillistä mahdollisuutta taukojen pitämiseen. Minä en kannata tuollaista joten puhelimestani ei Woltteja ja muita kuljetuspalveluorjafirmoja löydy.

Vierailija
18/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Wolt-kassit"

Wolt pussit. 

Vierailija
19/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas näin torilla mansikkamyyjän kusella kauppahallin seinää vasten 

rn enää osta torilta mitään 

Vierailija
20/65 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akut ovat 100% tiiviitä, voisit vaikka nuolla niitä. Paskaisista käsistään on todellista vaaraa asiakkaille. Ja voi vielä syljeskelläkin vitutukseensa.