Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmat miehet muuttuvat loukkaaviksi kun saavat torjunnan naiselta

Vierailija
27.10.2025 |

Eikö oma ego kestä sitä ettei nainen lankeakaan sinuun? 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet sallivat toisilleen vain kaksi tunnetta: vihan ja kiiman. 

Mitä jää jäljelle, kun kiima torpataan? Niinpä.

Vierailija
2/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä useimmat. Useimmat ovat henkisesti terveitä ja hyväksyvät sen, etteivät olleet tuolle ihmiselle kiinnostusta herättävä. Kun siihen kiinnostukseen vaaditaan muutakin kuin kiva ulkonäkö ja ok jutut. Ne, joilla torjuminen on vaikea hyväksyä, ovat yleensä persoonallisuushäiriöisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin???

Vierailija
4/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä kurja ilmiö. Mutta on niitä fiksujakin, jotka ottaa asian ihan hyvin.  Jos toinen suuttuu ja alkaa haukkumaan niin eipä siinä kyllä nainen ole mitään hävinnyt, kun tuollaisen torppaa kättelyssä. 

Eipähän tarvii naisen miettiä tekikö oikean ratkaisun. 

Vierailija
5/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole enää syytä mielistellä teoreettisen pimpan toivossa. 

Vierailija
6/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette ilmeisesti ole naisille koskaan antaneet pakkeja tai saaneet itse niitä? Ymmärrän.

Vierailija
7/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat antaa naiselle vahvistuksen, että torjunta oli aivan oikea päätös.

Vierailija
8/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rupeavat haukkumaan tai roikkumaan jos niille antaa pakit.

Vierailija
9/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette ilmeisesti ole naisille koskaan antaneet pakkeja tai saaneet itse niitä? Ymmärrän.

Olen antanut pakit esimerkiksi kävelemällä treffiltä pois kun tajusin ettei homma tule ikimaailmassa toimimaan. Nainen suuttui siitä aivan tavattomasti.

Vierailija
10/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna pakkeja asiallisesti ja annat ne loukkaavasti? Jos on itse loukkava ansaitsee vain loukkaavaa käytöstä itseä kohtaan. Asiallisiin pakkeihin saa asiallisen käytöksen takaisin.

Ja tiedän kyllä että alat valehtelemaan että itse olet aina asiallinen näissä tilanteissa mutta me molemmat tiedämme sinun valehtelevan.

Se on niin äärimmäisen harvinaista että suomalainen nainen olisi asiallinen varsinkin tuntematonta suomalaista miestä kohtaan jos nainen ei pidä miestä viehättävänä

Vierailija
11/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut pakit esimerkiksi kävelemällä treffiltä pois kun tajusin ettei homma tule ikimaailmassa toimimaan. Nainen suuttui siitä aivan tavattomasti.

Siis et edes sanonut mitään? No onhan tuo aikamoinen kannanotto, jos et edes viitsi heippa sanoa :D

Miehille ei taida olla selvää, että kaikkia yhteiskunnassa tulee kohdella perusystävällisesti. Ja sitten omia läheisiä vielä paremmin. 

Vierailija
12/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, huorittelu alkaa, kun sanot kiitos ei. Kyllähän se hämmästyttää ja samalla tietysti kertoo, että oikean päätöksen tein, vaikkei se olisi siitä miehestä ollut kiinnikään.

Vierailija
13/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haukkuu homoksi tai impotentiksi jos antaa pakit.

Vierailija
14/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et edes sanonut mitään? No onhan tuo aikamoinen kannanotto, jos et edes viitsi heippa sanoa :D

Miehille ei taida olla selvää, että kaikkia yhteiskunnassa tulee kohdella perusystävällisesti. Ja sitten omia läheisiä vielä paremmin. 

Siinä vaiheessa olin niin kypsynyt että oli päästävä tilanteesta pois välittömästi.

Vierailija
15/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et anna pakkeja asiallisesti ja annat ne loukkaavasti? Jos on itse loukkava ansaitsee vain loukkaavaa käytöstä itseä kohtaan. Asiallisiin pakkeihin saa asiallisen käytöksen takaisin.

Ja tiedän kyllä että alat valehtelemaan että itse olet aina asiallinen näissä tilanteissa mutta me molemmat tiedämme sinun valehtelevan.

Se on niin äärimmäisen harvinaista että suomalainen nainen olisi asiallinen varsinkin tuntematonta suomalaista miestä kohtaan jos nainen ei pidä miestä viehättävänä

Älä ihmeessä ole näiden suomalaisten, asiattomasti käyttäytyvien naisten kanssa missään tekemisissä! 

Vierailija
16/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu homoksi tai impotentiksi jos antaa pakit.

Ja runkkariksi.

Vierailija
17/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti yleistät tämän KAIKKIIN MIEHIIN.

Sillä lailla..... huh huh...

Vierailija
18/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rupeavat haukkumaan tai roikkumaan jos niille antaa pakit.

Itsellä ihan sama kokemus. Kukaan ei ole niin kauhea ihminen kun suomalainen nainen joka saa pakit. Varsinkin jos ne pakit tulee mieheltä joka nainen on päättänyt ottaa omaisuudekseen. Tuossa tilanteessa alkaa ne some lynkkaus kampanjat jossa haukutaan mies ja mustamaalataan mies kaikille joka sattuu kuuntelemaan. Pahimmassa tapauksessa naine  yrittää tuhota miehen uran ja koko elämän keksimällä perättömiä syytteitä miehelle. Miesten kohdalla ei ole "syytön kunnes toisin todistetaan" vaan varsinkin naisten keskuudessa on ajatus miehistä että "syyllinen vaikka toisin todistetaan"

Vierailija
19/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ymmärrä??? Mies tarvitsee VIHAA iroitautuakseen ihastuksestaan jot on unelmoinut. 

Ja mitä tapahtuu,kunmies oniroitautunuttunteista ja nainen yks-kax haluaakin miehenkumpanikseen tai on pelannut miehentunteilla? 

Luin liian nuorena M Waltsrin Koiranheisipuun.

Vierailija
20/36 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi