Kuka kiinnittää jokaiseen omenaan coop-tarran?
Kommentit (19)
Se on se Herra Coop joka tarkastaa jokaisen omenan laadun.
Miksi näitä tarroja pitää olla joka omenassa?
Vierailija kirjoitti:
Ettei joku laita kalliimpia omenoita coop omena ussiin. Helppo tarkistaa huijaus, jos on laittanut muutaman kalliin joulu-omenan cooppien sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kassaa huomaamaan onko punnittu oikealla koodilla.
Tietenkin herra Coop itse. Se on merkki tarkastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kassaa huomaamaan onko punnittu oikealla koodilla.
Miksi tarra on muovia? Mitä jos se jää siihen.
Se, joka kyllästyi puolittamaan vihreitä kuulia ja liimaamaan puolikkaat takaisin.
Reiska ja Pete liimaa niitä kaupan varastossa.
Vierailija kirjoitti:
Se Idols Coop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Idols Coop.
Ei voi olla hän, kun hän arpoo.
Olen iloinen että ne jokainen merkitään. Kuolen mielummin nälkään, kuin valitsen tuollaisen coop- tuotteen. En ymmärrä miksi tuollaista moraalittomasti tuotettua roskaa on edes myynnissä? Sen ymmärrän että se yritetään kaupata nimenomaan Suomeen. Valtaosa suomalaista ostaa mitä tahansa, varsinkin jos sen saa halvalla. Ei mitään väliä, vaikka klementiini pitäisi rikkoa vasaralla sen syödäkseen, jos se vaan oli halpa. Ei väliä vaikka katkaisee lapselta käden saadakseen siltä sen klementiinit, jos ne vaan saa halvalla.
Oon ollut Coopilla tarroittajana. On tylsin duuni ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen että ne jokainen merkitään. Kuolen mielummin nälkään, kuin valitsen tuollaisen coop- tuotteen. En ymmärrä miksi tuollaista moraalittomasti tuotettua roskaa on edes myynnissä? Sen ymmärrän että se yritetään kaupata nimenomaan Suomeen. Valtaosa suomalaista ostaa mitä tahansa, varsinkin jos sen saa halvalla. Ei mitään väliä, vaikka klementiini pitäisi rikkoa vasaralla sen syödäkseen, jos se vaan oli halpa. Ei väliä vaikka katkaisee lapselta käden saadakseen siltä sen klementiinit, jos ne vaan saa halvalla.
Ostan Coopia siksi, että osa tuotteista herkullisempia kuin muut. Mihin tää edes perustuu, että Coopin ruoat olisivat huonolaatuisempia? Vai onko tämä joku kepulaisten ongelma ja mustamaalaavat ulkomaalaisia tuotteita kuvitellen että suomalainen on aika parempaa?
Taidat olla varakas eli varaa ostaa aina kalleinta.
Ne omenat on jalostettu kasvattamaan tarra kylkeen jo puussa.
Coop merkin alla o myös ihan kotimaistakin ruokaa, jollette oo huomannu...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähentänyt paljolti Prismassa käyntiä, koska paskalaatuinen Coop valtaa hyllytilaa yhä enemmän. Alkuun kokeilin monia merkin tuotteita, mutta ne on yleensä jopa huonompia kuin ennen kaupan omat halpamerkit.
Hä, nehän on Coop-merkkisiä omenoita. Hedelmiä on eri merkkisiä.