Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko heterot edes seksistä

Vierailija
27.10.2025 |

Koko seksuaalisuus aiheena tuntuu aiheuttavan heteroille pelkkää mielipahaa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän heteroiden seksi turvaa elämän jatkuvuuden, myös sinun elämäsi on kahden heteron yhdynnän tulos. 😘

Meille heteroille yhdyntä on elämän tarkoitus.

Vierailija
2/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän heteroiden seksi turvaa elämän jatkuvuuden, myös sinun elämäsi on kahden heteron yhdynnän tulos. 😘

Eli heterot harrastavat seksiä vain lisääntymistarkoituksessa, ei nautinnon tai ilon vuoksi? Vastaus kysymykseeni on siis sulta ei

Ja jos sä nyt ajattelet että se vaginaan laukeaminen on joku suuri saavutus. Niin ehkä se sitten on suhteutettuna siihen, miten oot muuten elämässä onnistunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää naisen kirjoittama teksti? Kuvittelis että se itse seksiakti on lisääntymisessä kuitenkin se helpoin osa, ainakin naisen kannalta

Vierailija
4/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonoja ootte puuhassanne kun suomen syntyvyys ennätysmatalaa jo monta vuotta peräkkäin

Vierailija
5/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huonoja ootte puuhassanne kun suomen syntyvyys ennätysmatalaa jo monta vuotta peräkkäin

Mieti, heteroiden suurin ylpeydenaihe. Meidän ansiosta ihmislaji pysyy elossa!

Ja syntyvyys puolet siitä mitä vaatis edes väestön nykytason ylläpitoon

Vierailija
6/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja jos sä nyt ajattelet että se vaginaan laukeaminen on joku suuri saavutus. Niin ehkä se sitten on suhteutettuna siihen, miten oot muuten elämässä onnistunut"

Paheksun sitä miten väheksyt vaginaan laukeamista saavutuksena. Jos nyt pidetään kontekstina suostumuksellinen seksi, niin kyllä se on aika hyvä suoritus. Monen asian pitää onnistua ennen kuin siihen tilanteeseen päädytään.

-kommentoin sivusta

Vierailija
7/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä on kahden biseksuaalin yhdynnän tulos. 

Ei ap 

Vierailija
8/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lihoavat ja alkavat vihata omaa lihavaa ruumistaan niin etteivät pysty seksiin. Ja seksin korvike on tunnetusti - syöminen. 

Vierailija
9/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap 

Mutta onneton lapsuus pilasi sen. 

Vierailija
10/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hallituksen tulee opettaa nuoria nussimaan koska BKT.

Blondisöpöliinin opetusvideota odotellessa 😘

Vierailija
11/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos sä nyt ajattelet että se vaginaan laukeaminen on joku suuri saavutus. Niin ehkä se sitten on suhteutettuna siihen, miten oot muuten elämässä onnistunut"

Paheksun sitä miten väheksyt vaginaan laukeamista saavutuksena. Jos nyt pidetään kontekstina suostumuksellinen seksi, niin kyllä se on aika hyvä suoritus. Monen asian pitää onnistua ennen kuin siihen tilanteeseen päädytään.

-kommentoin sivusta

Olen lauennut vaginaan. Olis aika surullista jos se olis mun elämän suurin ellei ainoa ylpeydenaihe

Vierailija
12/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap 

Surullisen, vihaisen heteron jatkuva onnettomuusprojisointi

Vierailija
13/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lihoavat ja alkavat vihata omaa lihavaa ruumistaan niin etteivät pysty seksiin. Ja seksin korvike on tunnetusti - syöminen. 

Siinäpä esimerkki äkäisestä, ilottomasta heterosta

Vierailija
14/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kommentoin sivusta

Olen lauennut vaginaan. Olis aika surullista jos se olis mun elämän suurin ellei ainoa ylpeydenaihe

Veikkaan, että tuntisit toisella tavalla, jos et olisi koskaan lauennut vaginaan.

Vierailija
15/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kommentoin sivusta

Veikkaan, että tuntisit toisella tavalla, jos et olisi koskaan lauennut vaginaan.

Vielä ihmeellisempää se olis kantaa ylpeyttä heteroudesta, ja siitä kuinka arvokkaasti pitää lajia elossa. Jos ei ole edes eliässään harrastanut sitä mainostamaansa heteroseksiä

Vierailija
16/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap 

Surullisen, vihaisen heteron jatkuva onnettomuusprojisointi

Kyllä ero ja vanhempien pettäminen pilaa monen lapsen elämäm 

Vierailija
17/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on lesbo, en alkaisi leveilemään. Syväfistaaminen, viiltely ja pahoinpitelyseksi vasta ihanaa on. 

Vierailija
18/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on lesbo, en alkaisi leveilemään. Syväfistaaminen, viiltely ja pahoinpitelyseksi vasta ihanaa on. 

M-E-V:llä kokemusasiantuntijuutta tästä. 😘

Vierailija
19/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää heteron kiukkua.

Mikä oikeasti saa aikaiseksi sen että heterot suhtautuvat kaikkeen seksuaalisuuteen vain tällaisen väkivaltaisuuden ja raivon kautta

Vierailija
20/23 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää heteron kiukkua.

Mikä oikeasti saa aikaiseksi sen että heterot suhtautuvat kaikkeen seksuaalisuuteen vain tällaisen väkivaltaisuuden ja raivon kautta

Tuohan osoittaa nimen omaan sen että palstavakio on itse homoseksuaali ja kertoo kokemuksestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi