Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tuntuuko partasuun antama suuseksi erilaiselta kuin parrattoman?

Vierailija
27.10.2025 |

Ja onko sänki aina pahasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä suuseksiä leualla tai ylähuulella anneta, ainakaan minulle. Oman kokemukseni mukaan täydellisen siloposkinen taikka kunnon sänki ei vaikuta mihinkään suuntaan. Tai se onko suuseksin antaja mies vai nainen, parasta suuseksiä olen saanut ex-mieheltäni, koska oli oikeasti kiihottunut toiminnasta ja ainoa tavoite oli minun nautinto.

Kokoparrasta ei kokemusta kun se ei minua henkilökohtaisesti viehätä niin paljoa että pääsisi taikka joutuisi edes treffeille kanssani, saati jalkojeni väliin asti. Mutta rohkenen epäillä, ettei sekään siihen kielen ja huulten käyttöön vaikuttaisi. 

Vierailija
2/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittelee pehmeästi parta reisien sisäpintaa, on siibä oma viilinkinsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaa en huomaa. Viikset on ne, mitkä lyhyinä saattaa pistää hyvinkin ikävästi juuri väärään kohtaan. Tekniikkakysymys.

Vierailija
4/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutittelee pehmeästi parta reisien sisäpintaa, on siibä oma viilinkinsä

Eräs nainen sanoi mun partaa sisäreisiharjaksi

Vierailija
5/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö naisen "tavaran" tuoksu helposti pois parrasta ja viiksistä, vai onko silakan tuoksu pitkäänkin riesana?

Vierailija
6/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde: työkaverit huomauttelee ja himoissaan maiskuttelee suutaan. Heh heh. Olet asian vieressä.. aihe ihan muu.

Vierailija
7/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vähän aikaa partaa, mutta poishan se oli ajettava, kun joka sukelluskerran jälkeen vaimon pilluun, se oli ihan märkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän