Kuka viehättyy yli 45v naisten vartaloista?
Rakkauden kautta tietysti mies voi hyväksyä ikääntyvän kumppaninsa vartalon, mutta jos aivan rehellisesti mietitään yli 45v naisen vartaloa, niin harvemmin ovat kovin viehättäviä. Tuossa iässä vartalossa kaikkea on liikaa tai liian vähän.
Kommentit (64)
Kuka viehättyy keskiverrosta keski-ikäisestä miehestä? On kaljua, mahakumpua, hoitamattomia hampaista, risupartaa jne.
Objektiivisesti katsottuna ei kovin viehättäviä mutta rakkauden kautta tietysti nainen voi hyväksyä ikääntyvän kumppaninsa ulkonäön.
Onneksi yhdenkään vartalon, nuoren tai vanhan, naisen tai miehen, tehtävä ei ole viehättää jotain yksinäistä runkkaria.
Todellakin viehätys vaikka oonkin kolmekymppisenä heteronainen :D Ikä tuo vain karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun ongelma.
Noinhan te lihavat aina sanotte.
Onneksi on monta miestä, joilla on kumppani, jotka ovat vanhoja, lihavia, ilman raajaa, ilman rintaa, arpisia tmv ja silti pysyy yhdessä.
Ap pysyy yksin.
Sinä et niitä ole edes päässyt näkemään saati koskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun ongelma.
Noinhan te lihavat aina sanotte.
Lihava? Mikä sua vaivaa?
Ja miehet kuivakoita tai röllykkämahoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Ja minä. Vaimo on 49 vee ja todellinen ilo silmälle. Puettuna tai ilman.
Miksi pitää viehättyä? Kenen? Kemiat ratkaisee yhteensopivuuden lopulta.
Minä tuosta vanhemmista. En katsele naisia jotka voisi olla tyttäreni siskoja ikänsä puolesta.
Ap vaikuttaa itse varsin vahvasti siltä että hänestä ei koskaan tule kukaan viehättymään. Ainakaan nainen.
Kyllä kuntosalilla näkee ihan hyvännäköisiä 4kymppisiä naisia 👍
Se on sinun ongelma.