Late ja Sarkku
Kertokaa mulle MIKSI jatkuvasti tehdään uusia ohjelmia jossa Late ja Sarkku on!!?? Katsooko näitä oikeasti kukaan? Joskus olen jotain ohjelmaa näistä hetken katsonut ja todennut että MIKSI aina kun TV ohjelmistoa katsoo niin siellä on joku ohjelma näistä kahdesta. Mikä noissa kiehtoo kysyn vaan!?
Muutenkaan en ole mikään television kuluttaja mutta tuntuu että aina kun sitä katson niin joku ohjelma siellä TAAS näistä kahdesta.
Kommentit (26)
Miten se Latela on narsku? Eikös narskut ole yleensä ilkeitä ja vittumaisia ja nauttii toisten kyykyttämisestä omassa erinomaisuudessaan?
Minäkin haluaisin, että löytäisin miehen, jonka kanssa luoda oman näköinen elämä.
Latelaa en kestänyt katsoa, mut nää molemmat Käkisaarijutut on kivoja. Laurin jutuista kun suodattaa puolet pois, niin päästään lähemmäksi totuutta ja Sari-Anna taas on hyvä ja ahkera tyyppi. En mä näitä olis uskaltanut yhteen sovittaa, mut hyvinhän niillä vielä näyttäis menevän.
Tekemisen meininkiä ja aitoja ihmisiä, hyvin hoidetaan eläimiä. Kyllä tätä on mukava katsoa.
Laurin poikaa ei oo näkynyt tässä uudessa sarjassa ollenkaan, remppa ohjelmassa näkyi välillä
Onko ollut lapsen äidin kanssa jotain vääntöä vai eikö poitsu ole enää halunnut naamaansa telkkariin
Mies ei pysty katsomaan niitä paiseohjelmia. Minä taas tykkään. Mitä kamalampi sitä parempi.