Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Late ja Sarkku

Vierailija
25.10.2025 |

Kertokaa mulle MIKSI jatkuvasti tehdään uusia ohjelmia jossa Late ja Sarkku on!!?? Katsooko näitä oikeasti kukaan? Joskus olen jotain ohjelmaa näistä hetken katsonut ja todennut että MIKSI aina kun TV ohjelmistoa katsoo niin siellä on joku ohjelma näistä kahdesta. Mikä noissa kiehtoo kysyn vaan!?

Muutenkaan en ole mikään television kuluttaja mutta tuntuu että aina kun sitä katson niin joku ohjelma siellä TAAS näistä kahdesta. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pysty katsomaan niitä paiseohjelmia. Minä taas tykkään. Mitä kamalampi sitä parempi. 

Vierailija
22/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Latela on narsku?  Eikös narskut ole yleensä ilkeitä ja vittumaisia ja nauttii toisten kyykyttämisestä omassa erinomaisuudessaan?   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin, että löytäisin miehen, jonka kanssa luoda oman näköinen elämä.

Vierailija
24/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latelaa en kestänyt katsoa, mut nää molemmat Käkisaarijutut on kivoja. Laurin jutuista kun suodattaa puolet pois, niin päästään lähemmäksi totuutta ja Sari-Anna taas on hyvä ja ahkera tyyppi. En mä näitä olis uskaltanut yhteen sovittaa, mut hyvinhän niillä vielä näyttäis menevän. 

Vierailija
25/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemisen meininkiä ja aitoja ihmisiä, hyvin hoidetaan eläimiä. Kyllä tätä on mukava katsoa.

Vierailija
26/26 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin poikaa ei oo näkynyt tässä uudessa sarjassa ollenkaan, remppa ohjelmassa näkyi välillä 

Onko ollut lapsen äidin kanssa jotain vääntöä vai eikö poitsu ole enää halunnut naamaansa telkkariin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi