Katsooko Jumala kaikkia yhdyntöjä, joita maailmassa koko ajan tapahtuu?
Kommentit (53)
Jumalaa ei kiinnosta mitä ihmiset makuuhuoneissa tekevät. Jumala käski rajastamaan ja antoi siten siunauksensa homoille.
Apt 17:28. Hänessä me elämme ja liikumme ja olemme.
Kaikki tallentuu, kuin pilvipalveluun, mutta minkä Jumala itse poistaa muistista , niin sitä ei enää löydy mistään .
Kysypä häneltä itse, jos sinulla yhteys on. Ei kai sinua hävetä puuhailla valvovan silmän alla?
Siitä päätellen kuinka Jumala Raamatun mukaan on niin tavattoman kiinnostunut hävyn paljastamisesta, voimme tehdä muutamia alustavia johtopäätöksiä. Ne ovat samat kuin minulla. Myös kiinnostus potentiaalisiin avionrikkojanaisiin täsmää. Tässäkin syntinen paljastuu siitä minkä hän jyrkästi ja julkisesti tuomitsee. Niinpä minäkin olen ottanut vapauksia, omaksi kuvakseen hän minut loi.
Kyllä katsoo ja eipä unohdeta myös kuolleita sukulaisia. Sieltä ne pilvenreunalta katselevat kun levitätte kaksin käsin persereikäänne nuoltavaksi
stalkkaa myös homojen yhdynnöitä nenäänsä pidellen.
Pakko sen on katsoa että tietää kenet lähettää helvettiin ja kenet päästää taivaaseen. Heterot saa r a i s k a t a ja katua, mutta homot ei saa rakastaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Homostelua ei kestä katsoa..
Mutta lesbostelusta sinulla on tilaus sivustolle?
Siis onhan se myös niin, että jos harrastaa yhdyntää jossain muussa kuin ns. lähetyssaarnaaja-asennossa tai ei lisääntymistarkoituksessa, niin se on syntiä. Onan otti siittimen pois veljen vaimon emättimestä, ja Jahve ei tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homostelua ei kestä katsoa..
Mutta lesbostelusta sinulla on tilaus sivustolle?
Homomiehet on kuvottavia, mutta naisten homoseksuaalisuus on kaunis asia. Näin se vain on, en tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä häneltä itse, jos sinulla yhteys on. Ei kai sinua hävetä puuhailla valvovan silmän alla?
Oman vaimon kanssa rakastelussa ei ole mitään väärää eikä moitittavaa. 1kor7:3. Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestään kohtaan . jne.
Tottakai. Vieressä jättikulho popcornia ja ääretön tuoppi kylmää kaljaa.
2 Mooses 20 :17 älä himoitse lähimmäisesi vaimoa . Siis toisten vaimoihien ei pidä sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan se myös niin, että jos harrastaa yhdyntää jossain muussa kuin ns. lähetyssaarnaaja-asennossa tai ei lisääntymistarkoituksessa, niin se on syntiä. Onan otti siittimen pois veljen vaimon emättimestä, ja Jahve ei tykännyt.
Synti tuossa tapauksessa oli siinä, että Onan ei tahtonut kuolleen veljensä leskirouvalle herättää - siittää- lasta , vaikka se oli määräys tuohon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoo ja vatkaa tattia. Välillä nauraa partaansa.
Onko Hän siis aisuri?
Ei katso. Jumala jättää Allahille kaikki kakkosjutut ja eläimiin sekaantumiset
seksissä ei ole mitään pahaa, se on kirkon papit jotka sen ovat tuominneet ja siksi jäänyt kulttuuriimme negatiivisena asiana.
nu55iihan melkein kaikki muslimitkin lampaita ja kaikkia muitakin jotka kiinni saavat eikä allahi siinä näe mitään väärää