Jos sulle tarjottaisiin maksuton lounas töissä
Ja ruoka olisi samaa kuin koululaisille tarjotaan, niin söisitkö ihan oikeesti?
Kommentit (25)
riippuu koulusta. koulujen ruuan taso vaihtelee valtavasti eri koulujen välillä
Olen syönytkin kun on tarjottu. Hinta-laatusuhde oli juuri ja juuri kohillaan.
En söisi, koska minulla on ruokarajoitteita. Nuo eivät käytännössä koskaan sovi minulle. Otan siis jatkossakin omat eväät.
En söisi. Maksuttomuus ei tarkoita sitä, etteikö tuosta tulisi veroseurauksia.
Jengi syö ihan mitä tahansa sontaa, kun maksutta saa :D:D:D
Aina haukutaan lapsia nirppanokiksi yms. Kun ei kouluruoka maistu, vaikka tosiasia on, että suurin osa aikuisistakaan ei niitä mössöjä pidemmän päälle söis, vaikka ilmaseks sais. Eikä taatusti nurisematta!
Nämä tietyt ämpärinjonottajat ovar toki poikkeus.
Ilman muuta. Kyllä se minun omat evääni voittaisi.
En. Konsulttiala. Aiemmin meille tarjottiin usein "ilmaisia lounaita" eli tavaran maahantuojat halusi esitellä ja olla meille mielin kielin ja vei syömään.
Nykyisin arvostan omaa lounasrauhaa sen verran, että se 14e lounas ei ole riittävä korvaus siitä että joudun kuuntelemaan sitä ananastukka-joonatania lounaan verran.
Monessa maassa ei tarjota ruokaa lapsille. Nyt eraissa piireissa 170 000 ihmista lapset nauttivat koko paivan annoksen kun tietavat etteivat saa sina paivana muuta. Opettjat rehtorit sos.huolto kaikki sen tietavat. Miksi Hakkanen ai tajua etta 100 milj tarvitaan lasten ruokaan eika amerikan asetehtaiden osinkoihin hallitus vaihtoon ennen kuin sahkot katkeavat
Vierailija kirjoitti:
Toi sonta ei pidä paikkaansa joka puolella. Jossain päin Suomea kouluperunamuusi on hiutaleista tehtyä lisäainemössöä, toisaalla Suomessa taas tuoreista perunoista tehtyää lisäaineetonta. Oman lapseni koulussa (kunnassa) toistaiseksi ollut hyvää ruokaa. Lapselle maistunut ja usein itsekin iarselen listoja vesi kielellä.
En söisi vaikka olisi mitä ruokaa tahansa.
Valikoiden söisin, kuten syön opettajana koulussakin, en tosin maksuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi sonta ei pidä paikkaansa joka puolella. Jossain päin Suomea kouluperunamuusi on hiutaleista tehtyä lisäainemössöä, toisaalla Suomessa taas tuoreista perunoista tehtyää lisäaineetonta. Oman lapseni koulussa (kunnassa) toistaiseksi ollut hyvää ruokaa. Lapselle maistunut ja usein itsekin iarselen listoja vesi kielellä.
Ne listat ei kerro ruuan sisällöstä yhtään mitään :) Sulle riittää "hieno" nimi.
Kyllä, olen myös ostanut koulun hävikkiruokia.
Voi kun tarjoaisivatkin. Toki saan ruokarahaa mutta olis kiva saada safkat sinne työkohteelle aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne listat ei kerro ruuan sisällöstä yhtään mitään :) Sulle riittää "hieno" nimi.
Heh. Osaan kyllä klikata ruokaa, jolloin siitä näkyy ainesosaluettelo = joka ikinen ainesosa, jota ko. ruoassa on.
Tottakai!