Mistä halvalla kivoja joulukoristeita
En tarkoita nyt kuusenkoristeita vaan pöytäkoristeita esim. Ja tähtiä ikkunoihin tms. Tonttuja ym lapsille kivaa, jotka vielä näyttäisi hyvältä.
Kommentit (15)
Rustasta? Mä löysin 2 valo pukkia euron kappale. Aion antaa toisen jollekkin lahjaksi.
Osta pakka punaista kopiopaperia ja saksi itse tonttusi ja tähtesi.
Menisin kierrätyskeskuksesta katsomaan. En tosin tiedä onko joulutavarat jo esillä.
Paperista lumitähtiä ja punaisesta kartongista tonttuja
Tee itse. Vaikkei tulisi halvemmaksi, mutta tulee hienompi, kun on itse tehty. Katsele kaikkea punaista, vihreää, valkoista, keltaista, kultaista vähän sillä silmällä että saisiko siitä leikkaamalla, liimaamalla, rypistämällä jotain. Anna mielikuvituksen kukkia. Hulluttele. Nauti.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse. Vaikkei tulisi halvemmaksi, mutta tulee hienompi, kun on itse tehty. Katsele kaikkea punaista, vihreää, valkoista, keltaista, kultaista vähän sillä silmällä että saisiko siitä leikkaamalla, liimaamalla, rypistämällä jotain. Anna mielikuvituksen kukkia. Hulluttele. Nauti.
PS. Vaikka yksi joku ei näyttäisikään hyvältä, yllättäen useampi samanlainen yhdessä voi olla aivan huippu.
Eikö sulla ole aikaisempina jouluina ollut koristeita, vai oletko heittänyt ne kaikki menemään?
mikset käytä viime joulun koristeita?
Kuka heittää koristeet menemään. Meillä on lapsuuden kodista asti kuusen koristeita ja muuta.
Youtubessa on paljon joulukoristeohjeita.Taidokkaita vaikka wc paperirullista.
Selaa eri verkkokauppoja, kaikkea kivaa on tarjolla, ihan edullisestikin.