Jokainen lyödään lyttyyn joskus ja ei
silti luovuta tai tapa muita. Asennekasvatusta, että vaikeuksien kautta voittoon.
Ei pieni vauvakaan maahan kaaduttuaan siihen jää parkumaan, ylös vaan ja uutta yritystä!
Muita latteuksia, se mikä ei tapa, vahvistaa. Totta se on. Ihmisestä tulee vahvempi.
Kommentit (39)
Kiusaamista on helpompi kokea kun on kokenut niitä pettymyksiäkin elämässä.
ps. siitä pleikkarista on hyvä lähteä.
laitetaanpa tosiaan pienen lapsen vastuulle nousta ylös ja lähteä kohti "uusia haasteita".
Näet tahallasi väärin asiat!
yritettiin koko kiusaaminen lakaista maton alle ja väittää että vaan jotain pientä kiusaamista oli. Sitten kuitenkin selvisi että oli vuosia koulukiusattu, vuosien kiusaaminen ei ole mitään pientä kiusaamista.
Mutta kun se pienikin täällä nostettiin maailmanlopuksi. Eiköhän sama ole tämänkin tyypin kohdalla.
Olen huomannut että täällä laittelet Cheryliä haukkuvia aloituksia liukuhihnalta. Että sopii hyvin sun yleiseen kiusaajan linjaan nämä kommenttisi.
tässäkin keskustelussa nähdään, kuinka tunteettomia jotkut ovat. Kuinka voi terveellä mielellä ja järjellä varustettu ihminen mennä vertaamaan systemaattista kiusaamista johonkin elämän pettymykseen. "Ja hupsista, eikun eteenpäin vaan ja pahalta ei saa tuntua"... Mun tekee mieli itkeä, niin vastenmielisiä tollaset kommentit ovat :(.
Olen huomannut että täällä laittelet Cheryliä haukkuvia aloituksia liukuhihnalta. Että sopii hyvin sun yleiseen kiusaajan linjaan nämä kommenttisi.
t: 14, joka ei kuitenkaan ole tehnyt kuin yhden Cheryll-aloituksen
Miten voisin haukkua Cheryliä, jos en edes katso koko ohjelmaa. Taidat hieman vainoharhainen olla?
Missä on sen vanhemman vastuu saada se kiusaus loppumaan? Kyllä se loppuu, kun tarpeeksi tahtoo.
Vika taitaa olla vain siinä, että nämä lapset ei puhu niistä asioistaan vanhemmilleen, koska niille ei voi puhua tai muusta syystä vaikenevat lapsensa kuoliaaksi tai vähättelevät asioita = massamurhaajan ainekset = vika kasvatuksessa!
Joten sinuna en itkisi, vaan menisin syvälle itseeni ja opettaisin sen lapsen kestämään myös niitä pettymyksiä elämässään sekä puhumaan asioistaan vanhemmilleen.
Miten voisin haukkua Cheryliä, jos en edes katso koko ohjelmaa. Taidat hieman vainoharhainen olla?
Tähän asti ollut lähinnä noissa Chipa-ketuissa, joissa olet loistanut tällä lauseen, max parin kappalejaollasi. Tässä vielä tyylinäyte, ja tämä on kilteimmästä päästä "vuodatuksiasi" Cherylistä:
Aloittaja tässä, hekutin ensimmäisenä iltana Cherylliä täällä upea kaunotar ym
ja fanitin. Harmikseni olen tullut huomaamaan ettei sillä ulkokuorella tee mitään jos pään sisällä lyö tyhjää.
Kuunnelkaa sen puhetta, niiku, oikeesti, ei ku oikeesti ja mitään valmista ei tulee pelkkää sössötystä.
Kauneus on muuttunut pottunokkaiseksi mopsiksi jonkalaisena nyt hänet nään.
En olisi uskonut että mielipiteeni muuttuu noin radikaalisti. Pidin kilttinä viattomana tyttönä ja on oikea vosujen vosu.
ps. pussailu Antin kanssa loppui kun Harri on sairaalassa, ei katsos voi kiusata Harria. Andreas oli tässä asiassa oikeassa, pussailee vain Harrin silmien alla ärsyttääkseen tätä.
tuskin niitä isompiakaan murheita. Eli keskustelua ihan arkipäivän asioista, koulusta, kavereista, harrastuksista
Koko perhe samaan ruokapöytään ja juttelemaan
Ja tarkka vanhempi näkee huolet, vaikkei niitä ääneen sanota. Muutoksia käytöksessä tarkkailtava, ei halua kouluun, keksii tekosyitä
Koulut vielä väheksyvät kiusaamisongelmaa ja lakaisevat sen maton alle.
Missä on sen vanhemman vastuu saada se kiusaus loppumaan? Kyllä se loppuu, kun tarpeeksi tahtoo.
Vika taitaa olla vain siinä, että nämä lapset ei puhu niistä asioistaan vanhemmilleen, koska niille ei voi puhua tai muusta syystä vaikenevat lapsensa kuoliaaksi tai vähättelevät asioita = massamurhaajan ainekset = vika kasvatuksessa!
Joten sinuna en itkisi, vaan menisin syvälle itseeni ja opettaisin sen lapsen kestämään myös niitä pettymyksiä elämässään sekä puhumaan asioistaan vanhemmilleen.
taitaa heittää sinulla...no, ehkä tuon tekstin kirjoittaja tunnistaa itsensä. Minä se en ole.
Kuullun ymmärtämisessä sinulla vaikeuksia? Harhoja, kieltämistä, sopii hyvin taudinkuvaan... :)
Seuraava murhaaja kandidaatti? Aineksia tuntuu olevan. Onko sinulla kenties mielikuvitus kavereita vai ollaanko me sinun ystäviä? Hakeudu ammattiauttajan pakeille, se ystävän neuvo
En tiedä oletko sinä ap, mutta jos olet, camoon. Olen jo monta päivää ihmetellyt että miten aikuinen (?) ihminen jaksaa vainota jotain bb-talon hahmoa tuolla lailla. Enkä ole tippaakaan hämmästynyt, että hän on nyt tässä ketjussa puolustamassa kiusaamista. Miten se muuten voisi ollakaan.
ruokailuajat? Istutaan samaan pöytään, vaihdetaan kuulumisia? Eikä vain niin että jokainen käy jääkaapilla silloin kun huvittaa.
Ei lapsia tarvitse viedä huvipuistoihin, lintsille. Yhdessäolo riittää, aito kiinnostus lapsen asioista
En tiedä oletko sinä ap, mutta jos olet, camoon. Olen jo monta päivää ihmetellyt että miten aikuinen (?) ihminen jaksaa vainota jotain bb-talon hahmoa tuolla lailla. Enkä ole tippaakaan hämmästynyt, että hän on nyt tässä ketjussa puolustamassa kiusaamista. Miten se muuten voisi ollakaan.
t: 14
pikku Kallea lyttyyn ja joku sen sanoo ääneen, hänestä itsestäänkin tulee kiusaaja.
Kertokaa, kun kuulemma jokaisen vanhemman pitäisi siihen pystyä?
laitetaanpa tosiaan pienen lapsen vastuulle nousta ylös ja lähteä kohti "uusia haasteita".