Lue keskustelun säännöt.
Kuinka saada läheinen lopettamaan jatkuva negatiivinen marmatus omasta ulkonäöstään?
24.10.2025 |
Ei enää tee muuta kuin valitusta omasta pilalle menneestä ulkonäöstä ja syynää jatkuvasti minuakin oudosti odottaen, että ahdistuisin omasta ulkonäöstäni myös.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mulla se yks on kokoajan kiinnostunut samoista aiheista mistä entiset tuttavat somessa kiinnostuvat, joiden kanssa en ole enää tekemisissä. Tuo näitä aiheita sitten esiin omassa elämässään. Tiedän ettei olisi muuten kiinnostunut. Haluaa kai ärsyttää minua, sillä tietää että kyseiset ihmiset ovat tehneet minulle pahasti.
Kyseessä on todennäköisesti inhottava narsisti, joka haluaa aiheuttaa sinulle pahaa mieltä niin ettet voi asialle oikein mitään tehdä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla se yks on kokoajan kiinnostunut samoista aiheista mistä entiset tuttavat somessa kiinnostuvat, joiden kanssa en ole enää tekemisissä. Tuo näitä aiheita sitten esiin omassa elämässään. Tiedän ettei olisi muuten kiinnostunut. Haluaa kai ärsyttää minua, sillä tietää että kyseiset ihmiset ovat tehneet minulle pahasti.