Rakastatko Jeesusta?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
En. Tunne on molemminpuolinen.
Ei ole molemminpuolinen, Jeesus kyllä rakasta sinua <3
Vierailija kirjoitti:
En.
Mee pois, jeesustrolli.
Mikä AP:n viestissä oli trollia??
Mitä trolleihin tulee, niin manalan trollithan tässä ketjussa ovat taas valhettelijan ja valheen isän tahtoa toteuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
En. Tunne on molemminpuolinen.
Hän rakastaa sinua siltikin ja haluaisi olla sinun ystäväsi ja huolehtia sinusta. Sun tarvii vaan tarttua ojennettuun käteen.
Vierailija kirjoitti:
En ainoastaan rakasta.
*Enää en elä, vaan Kristus elää minussa.*
Minulla, egollani ei - jumalan kiitos - ole enää mitään merkitystä.
Niin, Hänen tulee suurentua ja minun pienentyä.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä, emme ole tavannneet. Missä hänet voi tavata?
Rukouksessa, Raamatun äärellä, omassatunnossa, ehtoollispöydässä...
Tietenkin missä vain sitten kun Hän on tuttu ja yhteyslinjat auki, niin metsässä, kaupassa kuin kotisohvallakin.
En tunne miestä, sanoi Pietari Jeesusta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, niinkin tärkeä apostoli kuin Pietari meni kieltämään Jeesuksen, kolmesti. Katui ja sai anteeksi, ja julisti Herran ilosanomaa kuolemaansa saakka.
Rohkaisee uskomaan, että mekin saamme syntimme anteeksi kun kadumme ja tahdomme tehdä parannuksen.
Jos sä et rakasta muita et tunne Jeesusta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, niinkin tärkeä apostoli kuin Pietari meni kieltämään Jeesuksen, kolmesti. Katui ja sai anteeksi, ja julisti Herran ilosanomaa kuolemaansa saakka.
Rohkaisee uskomaan, että mekin saamme syntimme anteeksi kun kadumme ja tahdomme tehdä parannuksen.
Miksi sä pyörit ajassa ennen ristiä. Koska et ole saanut Jeesuksen kastetta .
Vierailija kirjoitti:
Paikallisessa terkkarissa Jesus kirjoitti mulle lääkereseptin ja täten paransi minut.
Lesdat alapeukuttaa, kun kaatumaseuroissa ei ole kerrottu Jesuksen olevan hyvin yleinen nimi.
Rakastan, sillä Jeesus on tie, totuus, ja elämä.
Uskokaa, sillä tekin olette taivastiellä.
Hieno aloitus! Mutta luulen, että ketju poistetaan. Liikaa trolleja.
Mutta hän antoi lihansa ja verensä puolestamme rakkaudesta Isäänsä ja luomuksiinsa
Niin Raamattu ei ole roskaromaani, eikä tyhjästä syntynyt idea, sen pitäisi jo jokaisen tajuta.
Esimerkiksi omassatunnossa.