Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joissakin ihmisissä on "sitä jotakin"

Vierailija
24.10.2025 |

Ja mitä se jokin on? Olen naimisissa,  mutta tapasin vajaa vuosi sitten erään miehen, jossa vain on/oli sitä jotakin. Mitään ei tapahtunut pientä kosketusta lukuun ottamatta,  mutta oli kuin aina olisimme tunteneet toisemme. Muistan hänet aina. Kaikki jäi vain tuohon yhteen tapaamiseen.  Jäi mukava fiilis. Kerroin tuosta miehestä miehellenikin.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huo*aaminen kutkuttelee

Vierailija
2/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketitko ihan vähän kullin nuppia huulilla nam nam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi ollut haleja kotona. Tai vaikka olisikin, niin osa vain tuntuu kaipaavan aina vähän lisää huomiota. Heikkoa itsetuntoa tmv. kai taustalla. 

Sitä sitten pidetään jonain "sielujen sympatiana". 

Veikkanpa, ettei tuo mies muista tänä päivänä edes nähneesi sinua...

Vierailija
4/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei todellakaan tapahtunut mitään seksuaalista! Miksi aina on näitä Pervo-Iisakkeja palstoilla? Taidatte itse elää puutteessa, kun mielessä ei ole muuta.

Ap

Vierailija
5/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti Palstamamma ap?

Vierailija
6/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa palstamamma? On useita kuukausia,  kun olen käynyt täällä ja vaikuttaa siltä, että kuluu taas useita kuukausia ennen kuin seuraavan kerran vierailen tällä palstalla.

Ap

Vierailija
7/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa taas joltain av-mamman Harlekiini-päiväunelta. Mies varmaan oli pukeutunut valkoiseen laivastoupseerin uniformuun ja aikaa satamassa oli vain tämä yksi yö, ennen varmaan kuolemaa. Sitä ennen kuitenkin olisi aikaa vielä pelastaa sekä maailma että rakkaus. 

Miehillä vastine on hyvä naama, hyvä runko. Välitön sielujen syke, ainakin omasas (ala)päässä. 

Muistelen vieläkin sitä yhtä Eloveenaa Hietsussa vuonna 2006. Oli suurta rakkautta, kun kuljimme toistemme ohitse. 

Vierailija
8/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosketitko ihan vähän kullin nuppia huulilla nam nam

Miksi nämä pikkupervot tulee aina lässyttämään paskaa joka juttuun.

Vierailija
9/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niissä on "sitä jotakin" kun jättävät kortsun käyttämättä ulkomaillakin eivätkä antibiootit enää pure kaikkiin variantteihin.

Vierailija
10/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat karismaattisia. 

Vierailija
11/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa palstamamma? On useita kuukausia,  kun olen käynyt täällä ja vaikuttaa siltä, että kuluu taas useita kuukausia ennen kuin seuraavan kerran vierailen tällä palstalla.

Ap

Sama juttu, valitettavasti nämä vähä-älyiset pilaa täällä hyvän ja normaalin keskustelun typeryydellään.

Vierailija
12/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku aaltopituusjuttu. Mä tapasin tällaisen viime kesänä ja vaikea on ollut unohtaa. 

Aina välillä näitä tulee vastaan joiden kanssa tulee kertalaakista juttuun. Naisista tulee tällöin ystäviä, ja miesten kanssa onkin enemmän flirttiä. Tämän viime kesäisen kanssa meinasi mennä pakka uusiksi. Ja se oli samoilla linjoilla vaikkei nyt mitään asiasta puhuttu, mutta sen vaan tunsi ja näki katseesta.

Ehkä se vaan on niin, että tuli tavattua yksi Niistä Oikeista. "Harmi" vaan et olin jo aiemmin tavannut yhden niistä ja naimisissa sellaisen kanssa.

Vierailija
13/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joku aaltopituusjuttu. Mä tapasin tällaisen viime kesänä ja vaikea on ollut unohtaa. 

Aina välillä näitä tulee vastaan joiden kanssa tulee kertalaakista juttuun. Naisista tulee tällöin ystäviä, ja miesten kanssa onkin enemmän flirttiä. Tämän viime kesäisen kanssa meinasi mennä pakka uusiksi. Ja se oli samoilla linjoilla vaikkei nyt mitään asiasta puhuttu, mutta sen vaan tunsi ja näki katseesta.

Ehkä se vaan on niin, että tuli tavattua yksi Niistä Oikeista. "Harmi" vaan et olin jo aiemmin tavannut yhden niistä ja naimisissa sellaisen kanssa.

Voitko kertoa omasta "jutustasi" enemmän?

Juuri jotain tällaista vastausta hain. Tuntui, että ilmassa oli taikaa tai jotain molemminpuolista yhteyttä. Jäi jännä tunne, mutta hyvä, kun mitään ei tapahtunut paitsi se yksi kosketus. Eikä olisikaan tapahtunut. Miksi olisi?

Ap

Vierailija
14/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aihe herättää suuttumusta ja moraalista paheksuntaa vaikka ap sanoo ettei edes tehnyt mitään?

Taivun itse sille kannalle että joillain ihmisillä vain on koskettamisen taito ja useimmilta se puuttuu. En tiedä onko se synnynnäistä vai harjoiteltua. 

Vierailija
15/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aihe herättää suuttumusta ja moraalista paheksuntaa vaikka ap sanoo ettei edes tehnyt mitään?

Taivun itse sille kannalle että joillain ihmisillä vain on koskettamisen taito ja useimmilta se puuttuu. En tiedä onko se synnynnäistä vai harjoiteltua. 

Jos ap olisi mies, niin alapeukkuja olisi satanut roppakaupalla. Taatusti.

Vierailija
16/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli varmaan ovulaatioaika silloin, ja olet romantiikkaan taipuvainen.

Vierailija
17/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa taas joltain av-mamman Harlekiini-päiväunelta. Mies varmaan oli pukeutunut valkoiseen laivastoupseerin uniformuun ja aikaa satamassa oli vain tämä yksi yö, ennen varmaan kuolemaa. Sitä ennen kuitenkin olisi aikaa vielä pelastaa sekä maailma että rakkaus. 

Miehillä vastine on hyvä naama, hyvä runko. Välitön sielujen syke, ainakin omasas (ala)päässä. 

Muistelen vieläkin sitä yhtä Eloveenaa Hietsussa vuonna 2006. Oli suurta rakkautta, kun kuljimme toistemme ohitse. 

Ja jos aloittaja olisi naimisissa oleva mies, niin tällaiset aloituksessa kuvatut tuntemukset ja niiden kertaaminen olisivat naisten mielestä paheksuttavia. 

Vierailija
18/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ihan nokkela provo.

Vierailija
19/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerran palstamamma. Aina palstamamma. 

Vierailija
20/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imutitko gullia? 😗