Olen vauvasuu, mulle riittää 2 tippaa Bring the pain kastiketta
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo soosit maistuu etikkaiselle paskalle.
Et taida sooseista paljonkaan ymmärtää.
Sä sitten mikä vauva suu ole. Mutta miksi pitää pilata kaikki ruuat.. ennen sitä Aasiassa käytettiin siksi ettei vähän pilaantuneen lihan makua maistaisi ja myöhemmin ilmeisesti uskottiin sillä olevan terveys vaikutuksia. Olin tuolla tiellä itsekin joka ruoka puurosta lähtien piti laittaa chili soosia ja tabascoa puoli pulloa kunnes mikään ei maistunut miltään ja sain pallea tytön ja refluksi taudin ja vatsahaavan. Ja nyt lääkäreiltä täysi kielto minulle tuliseen ruokaan.. että en suosittele. Paitsi jos oikeasti haluat oksentaa ja paskoa verta vaan todistaaksesi kuinka kova jätkä olet.
Minulla on itsetehtyä rocotokastiketta. Hyvää on ja polte on kova mutta lempeä. Ei sellainen vittumainen kuten bring the painissa.
Ei kai noilla kukaan kovajätkyyttään todistella koeta, sellainen aika oli joskus 15 vuotta sitten?
Minusta tulinen ruoka on hyvää, mutta ei liian tulinen. Tykkään kuitenkin ostaa tosi tulisia kastikkeita, niin että ei tarvitse lisätä kovin paljoa. Ei maistu se etikkaisuuskaan sitten liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä sitten mikä vauva suu ole. Mutta miksi pitää pilata kaikki ruuat.. ennen sitä Aasiassa käytettiin siksi ettei vähän pilaantuneen lihan makua maistaisi ja myöhemmin ilmeisesti uskottiin sillä olevan terveys vaikutuksia. Olin tuolla tiellä itsekin joka ruoka puurosta lähtien piti laittaa chili soosia ja tabascoa puoli pulloa kunnes mikään ei maistunut miltään ja sain pallea tytön ja refluksi taudin ja vatsahaavan. Ja nyt lääkäreiltä täysi kielto minulle tuliseen ruokaan.. että en suosittele. Paitsi jos oikeasti haluat oksentaa ja paskoa verta vaan todistaaksesi kuinka kova jätkä olet.
Lääkärit ei chilin päälle ymmärrä yhtään mitään. Edes sitä ettei nuo sun sairautesi liity chilin syömiseen millään tavoin.
Kaikki nuo soosit maistuu etikkaiselle paskalle.