Tulisiko sähköautojen lataajille olla omat tilat huoltoasemilla?
Kommentit (19)
Mitkä omat tilat? Auton lataukselle on jo oma paikka? Kahvin juonnille ja odottelulle on jo yleensä penkkejä.
-polttiksella ajeleva
No niillehän on.
Kohtahan bensikset on vain savuavaa historiaa, kun niitä muutetaan pelkiksi latausasemiksi.
Joo, portsarit ovella, shamppanja kylmässä ja joltain iPadilta voi valita eri kidutustyylejä polttomoottorikansalle, voi vaikka sytyttää tankkaajat tuleen tai muuta kivaa.
Hyvä idea, bensalenkkarithan haisee ihan hirvittävälle. Mielellään sitä olisi keskenään vain hyvälle tuoksuvien sivistyneiden ihmisten kesken omassa loungessa ja paskalta haisevat bensalenkkarit ja naftapenat pysyisivät haisemassa siellä rahvaan puolella.
Kyllä joku VIP-lounge olisi hyvä olla. Ansaitsevat luksuskohtelun kun ajavat autoilla mistä ei tule pakokaasua hengitysilmaan.
Kyllä olisi erittäin suotavaa että varakkaammille asiakkaille olisi eri tilat kuin köyhille ICE-autoilijoille.
Joku nukkumapaikka olisi hyvä. Yleensä lataus kestää jonotuksineen pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä pehmeä huone olisi hyvä sähkövatkain pelleille.
Siellä olisi varmaan mukava kölliä ja hörppiä kahvia kun on pehmeääkin. Minulle käy, autoni on Porsche Taycan ja sekös itäautoilijaa kyrsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä pehmeä huone olisi hyvä sähkövatkain pelleille.
Siellä olisi varmaan mukava kölliä ja hörppiä kahvia kun on pehmeääkin. Minulle käy, autoni on Porsche Taycan ja sekös itäautoilijaa kyrsii.
No eikä ole 🤣🤣🤣 Tasan ajat itse jollain ankealla Passatilla.
Pitäisi olla katos ulkona, missä voi vahtia ettei se auto syty palamaan.
Samanlaiset lounget kuin lentokentillä tarjoiluineen olisi kyllä hieno idea.
Ratkaisu mihin? Ei ainakaan sun mielenterveysongelmiisi.