Onko sun etunimi tahraton, eli sitä ei ole millään roskajulkkiksella tai huonomaineisella poliitikolla?
Kommentit (22)
Minun etunimeni on Antti. Se on niin tavallinen, että ei yhdisty keneenkään tiettyyn Anttiin.
Vierailija kirjoitti:
Maria on maailman kaunein ja suosituin nimi.
No ei ole ainakaan suosituin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien suurten miesten äidit ovat aina Marioita. Ensimmäisenä tietysti JEESUS.
Ei ole. Mario on miehen nimi.
Oli mielestäni aika pitkään, mutta sitten Kaisa Juuso nimitettiin ministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien suurten miesten äidit ovat aina Marioita. Ensimmäisenä tietysti JEESUS.
Ei ole. Mario on miehen nimi.
Marjo on naisen nimi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mario on Luigin veli, eikä Jeesuksen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Minun etunimeni on Antti. Se on niin tavallinen, että ei yhdisty keneenkään tiettyyn Anttiin.
Isotalon Antti?
Hölmö. Etunimiä on aika vähän. Aina jollain on sama. Sukunimien kohdalla tässä pohdissa olisi vähän enemmän edes järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kaikkii antteja ja onneks konkas Anttilat.
T. Robin
Vierailija kirjoitti:
Maria on maailman kaunein ja suosituin nimi.
Kyllä Pimppa-Loorakin on kaunis.
Kieltämättä oli aina hauska kun 'Tuksun' täysnimikaima tykkäili yhden tutun somekommenteista ym.
Vierailija kirjoitti:
Oli mielestäni aika pitkään, mutta sitten Kaisa Juuso nimitettiin ministeriksi.
Kumpa sinä olet, Kaisa vai Juuso?
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Etunimiä on aika vähän. Aina jollain on sama. Sukunimien kohdalla tässä pohdissa olisi vähän enemmän edes järkeä.
Niin mutta jos koko ajan jostain julkkiksesta puhutaan, alkaa se vaikuttamaan omaan identiteettiin
Minun etunimeni meni jo 190- ja 80-luvuilla sekä typeryspoliitikkojen että älyttömien pintajulkkisten myötä. Jotka tosin usein onneksi käyttivät jotain muuta "taiteilijanimeä".
Olen Raisa ja mut on kuulemma nimetty venäläisen hiihtäjän mukaan. Tyttäreni on Enni, siitä tulee mieleen vaan se yks kirjailija, Enni Mustonen se taisi olla,a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isotalon Antti?
Ja Rannanjärven Antti konnia kumpikin.