Hei jos joku äiti
Menee pilataan kanssa saunaan, mutta ei tyttären, älkää olko hulluja ääliöitä tass analyyseinenne.
Olisiko se kenties sen takia että se tyttö ei itse halua käydä saunassa! Use your illusion.
Lisäksi pyyhkeet päällä kummallakin saunassa. .
Onko lisää ihmettelyjä?
Kommentit (13)
Kannattaisi varmaan tarkistaa lääkitys.
Niin ja se äiti itse ei pyytänyt poikaa sitten saunaan, mutta halusi itse, joten ei lai pidä kieltääkään.
Ja voi voi kun vain pojan kanssa halutaan saunoa?
Tytärtä pyydetty, mutta ei halua.
Onko lisä kysymyksiä miksi poika, ei tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja se äiti itse ei pyytänyt poikaa sitten saunaan, mutta halusi itse, joten ei lai pidä kieltääkään.
Ja voi voi kun vain pojan kanssa halutaan saunoa?Tytärtä pyydetty, mutta ei halua.
Onko lisä kysymyksiä miksi poika, ei tyttö?
Nyt on kyllä sakeaa settiä koko aloitus, mutta voisiko yksi syy olla, että tyttö ei halua sen pojan (veljensä?) kanssa saunaan? Että se äiti ei ole tässä se ongelma alunperinkään?
Onko teidän mielestä paheksuttavaa saunoa saman perheenjäsenten kanssa, jos eri sukupuolta?
No oma mielipiteeni on, että pyyhkeet päällä, jos lapset yli 6 v.
Kerran eräs ihmetteli, että miten saunassa joskus pojan kanssa. Ei tiennyt että ollasn oyyhkert päällä. Vaadin sen myös pojalle. Mites teillä?
Nyt on niin houreista juttua että poistoon vaan
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan tarkistaa lääkitys.
Ei ole mitään lääkityksiä ollut koskaan eli ei tarkistettavaa. Onko sulla saunaa? Miten saunotte perheessänne? Omssta mielestäni tosi friikkiä, jos perhe alasti sillpin, kun isompia lapsia mukana. .
Use your illusion? Eli käytä illuusiotasi. Miten sitä tässä tilanteessa käytetää, oi viisas ap? Opettele englantia ennen kuin kylvät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voi voi kun vain pojan kanssa halutaan saunoa?Tytärtä pyydetty, mutta ei halua.
Onko lisä kysymyksiä miksi poika, ei tyttö?Nyt on kyllä sakeaa settiä koko aloitus, mutta voisiko yksi syy olla, että tyttö ei halua sen pojan (veljensä?) kanssa saunaan? Että se äiti ei ole tässä se ongelma alunperinkään?
Ei, koska yleensä ei ole poikakaan mukana (pari kertaa vuodessa ehkä) eli vain minä ja kun olen pyytänyt olisimme olleet vain tyttären kanssa eli PIELEEN MENI TUOKIN ANALYYSI!
Kaikki ei tykkää saunasta. Itsekään en pitänyt vasta kun aikuisena. Hän ei tykkää saunasta.
Ja en muutenkaan päästäisi yli 10-vuotiaita, eri sukupuolta samaan aikaan saunaan ja pesutiloihin . Oletteko pervoja? Ei ole kyse siitä, mikä olisi ok muka jollekin.
No nyt on taas kunnon autisti liikkeellä
Vierailija kirjoitti:
No nyt on taas kunnon autisti liikkeellä
Autismin kanssa tällä ei välttämätyä ole mitään tekoa. Seota voi ilman neurologisia haasteitakin.
Siis poikansa kanssa saunaan. Mikä ihme auto correct tuo.