Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukojen sunnuntai

15.04.2007 |

:)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Höm ja Tuuteliruu munkin puolesta. Höm taisi kysellä siitä synnytyspelko jutusta. Mä olen menossa. Tai siihen kuuluu mulla lääkärikäynti ja kätilön tapaaminen. Lääkärissä olen jo käynyt, mutta se ei tuntunut mitenkään liittyvän synnytykseen. En tiedä mikä sen käynnin tarkoitus oli. Tai sitten lääkäri meni vaan niin sekasin siitä, että mun kohdunsuu oli jo auennut sisältä, kun sitä on seurattu koko raskauden ajan. Tulevana keskiviikkona menen kätilöä tapaamaan ja olen ladannut aika paljon odotuksia siihen käyntiin. Siellä käydään tietääkseni edellinen synnytys läpi, puhutaan eri kivunlievitysmuodoista ja saa esittää " toiveita" tulevan synnytyksen varalle. Mun toiveet on, että tarjottaisiin ajoissa ja aktiivisesti kivunlievitystä, jos itse lamaannun samalla tavalla, kuten viime kerralla. Voi sitten tulla kertomaan, mitä siellä oikeasti keskiviikkona tapahtuu.

Sussu on tosiaan tainnut jo lähteä ja saanut pienokaisensa. Möhömahastakin jo luulin, että olit jäänyt sektioon, mutta täällähän yhä oletkin. Möhömahako se kyseli miehen juomisesta. Mun mies ei juo nykyään enää ollenkaan, joten se ei ole ongelma.

Mun piti vastailla johonkin muuhunkin, mutta nyt en muista yhtään. Ja nyt on pakko lähteä sohvalle, kun mies kuuli, että taas suppailee vähän väliä. Lupasin kirjottaa tosi lyhyesti :) Suppailut johtuu luultavasti siitä, että vauva vetää hirveetä rundia masussa ja kohtu vastaa siihen tai jotain sinne päin. En ole nimittäin tehnyt mitään kiellettyä, vaikka kyllä on vaikeeta olla siivoomatta :)

Laru rv 33+4

Vierailija
22/25 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää laiskuus on vieny voiton, eikä millään oo jaksanu pinoutua. =/

Lukasin pinon tossa läpi..mutta eipä taas paljoo jääny mieleen. Mieletöntä kuvitella et alkaa pikkusia syntyä.

(varmaankin sussu ollut ensimmäinen :) ) Itellä tässä saattaakin pieni tovi vielä mennä... Ei millään jaksais odottaa, mutta toisaalta taas pitäis nauttia pojan kanssa olosta.

Tänään käytiin vaarin ja hänen vaimonsa kanssa korkeasaaressa. :) Oli tosi mukavaa. 3h kierreltiin ja tultiin meille keittelee kahvia.

Mies on töissä nyt seuraavat 2 viikonloppua. (oli siis nytkin.. 8h/pv)

Pitkä työputki tulee, kun ei ole viikollakaan vapaata. :(

Martinan kirjotus lähinnä sai vastailemaan... eli: Mulla on kauhean huono omatunto, kun tulee tiuskittua pojalle.. ja mies kyllä saa kiitettävästi osansa. Enkä oikeen tajuu mikä ottaa loppujenlopuks päähän. Hohhoijaa!

Tuntuu ettei mihinkään riitä motivaatio ja kokoajan väsyttää.

Poika kun herää joka aamu klo 6, (tänään poikkeuksellisesti jo 5.30!!!) niin ei auta yhtään asiaan. Päiväunistakin yrittää lintsata. Ulkoilua on päivän aikana ainakin se 4h ja muutakin touhua, mut ei... Uhmaakin on enemmän ilmassa kun laki sallii ja lääkäri määrää.. Lelut lentää ja jokaseen asiaan vastaus on " EI" .. no ehkä tää tästä. Ei jaksa valittaa.. (enenpää! ;D)

Revitäänpä nyt sunnuntain kunniaks pari plussaa..

+ ens viikko miehellä aamuvuoroa!!

+ ihana ilma oli tänään, just sopiva meidän korkeesaarireissuun

+ Hetki omaa rauhaa, ennen nukkumaanmenoa

+ Ootte olemassa! :)

Niin ja uusiakin oli tullut, tervetuloa! <3 Hyviä vointeja kaikille!!

Nyt suihkuun ja mässäilemaan. :D

t:tiitiäinen, poika 2v3kk ja Oiva rv 33+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, meillä oli taas maratonvierailut. Kaverit tulivat kolmen maissa ja just lähtivät (ja mä tietty heti koneelle:))

Mulla on kauhee nälkä eikä meillä oo mitään, mikä kelpais mulle. Yritinkin saada miestä lähteen mun kans jonnekin syömään, mutta se katto mua vähän kieroon ja lähti koiran kans ulos. Olen kuulemma omituinen, kun kotona ois vaiks mitä (niin, hänen mielestä) eikä mulle käy. No, kun just tekis mieli jotain grilliruokaa...ei sitä korvaa mikään hikinen voileipä. Oon tänään jo heti aamusta vängännyt sen kanssa, kun musta se ei nyt lainkaan ymmärrä...se on ollu oma normaali ittensä, mutta mulla taitaa olla joku prinsessapäivä tänään ja herne tiukasti nenässä:)

Oli kyllä tosi kiva nähä kavereita ja tuli juteltua oikeen kunnolla. Piristävää. Se vaan, että mulla välillä viilsi aika kovaan tuolta oikeesta kyljestä. Ei oo ennen ollu tällästä, ihan kuin sais jonku sähköiskun ja henki salpaantuu. Mulla on huomenna aika yleislääkärille allergian takia, että taidan siltä samalla kysyä, mikä tollanen on.

Tuuteliruulle tervetuloa munkin puolesta!

Vernerimaijan käynnistykseen tsemppiä!

Mies on jättänyt meillä baarissariekkumiset ja tyytynyt tissutteleen yhtä tai kahta olutta silloin tällöin. Eilen käytiin terassilla ja join jaffaa sen seuraksi. Mut oon kans tehnyt selväksi ettei olis mitenkään päin suotavaa olla kännissä, kun vauva päättää syntyä!

Jee, sopu löytyi ja kompromissi: nyt se tuli lenkiltä ja ilmoitti hakevansa meille rullakepun puoliks, jee! On se ihan helmi. Taidan panostaa nyt siihen, että oon sille loppu illan kilttinä.

Eli kepua ja selviytyjiä telsusta luvassa:)

Ae 35+1

24/25 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mussutetaan lakuja, kun miesväki tuijottaa tv:stä nuorten jääkiekkoo ja neiti iskän läppäristä ' kaloja' eli Nemoa. :)

Ei oikein innosta mikään, nukkuis mieluiten, mutta sit ei nuku kunnon yötä, jos nyt menee. Oonkin saanut viime päivinä nukkua koko yön heräämättä. Isäntä on neidin ottanut sängystä 8 aikaan ja mä oon saanut vielä koisia 10:een. :) Vessaan vaan tulee aamulla karmee kiire, kun ei ole yöllä käynyt edes sitä ainoaa kertaa...

Juomisesta on ollut puhetta... Meillä ei oo isäntä juonut koko aikana jonka ollaan yhdessä oltu (12 v), jotain onnittelumaljoja lukuunottamatta ja nekin yleensä sit jotain siideriä tms. häissä tai synttäreillä, jos ei oo ollut alkoholitonta. Sai kai tarpeekseen isänsä pullonpohjan tutkimisesta pienempänä. Enkä mäkään ole vielä innostunut kokeilemaan, joten ei tässä iässä enää viitsi aloittaakaan. ;)

Jaa niin, otsikko väittää, ettei mitään uutta, mutta tuli mieleen toi jalka... Toisen jalan (sen jonka loukkasin) nilkka on turvoksissa, välillä enemmän ja vähemmän. Nyt tämä lämmin päivä ilmeisesti aiheutti sen enemmän tällä kertaa. Th kyllä sanoikin, että jos ei ehdi ajoissa laskemaan, ei laske ennen synnytystä ja niin näyttää käyneen. Toisessa jalassa ei oo mitään ' vikaa' .

Mutta, pitää siirtyä muualle, joten toivottelen hyvää tulevaa viikkoa kaikille! Ja tervetuloa uusille!

Äippä rv 36+0 (Jee!)

Vierailija
25/25 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppareiden uhallakin siivoilin lattioita ja sitten istuskelin pihalla auringossa. Piiperon touhuilut sai hyvälle tuulelle. Harvinaista sinällään, koska yleisimmin vaan suututtaa uhmailut ja tuhmailut. Martinallakin tais olla vaikeuksia lasten kanssa. Paha mieli tosiaan tulee jos koko päivä menee känkkikselle. Väsymys puolin ja toisin saa hermot lujille, mutta semmostahan se on yhteiselo.

Meillä ei mies kans tajuu miten joku voi olla suunnilleen nirvanassa kun käy lähikaupasta jäätelöä, pienet on siis huvit täälläkin. Ja joskus koko elämä voi todellakin olla kiinni siitä, että saa sellasta ruokaa kun mieli tekee. Terveellistä perhesovulle on se.

Mulla on nyt jotenkin syöminen repsahtanut kun sokerit olleet neuvolassa hyvät ;( tänäänkin vetelin keksejä ja suklaatorttua kuin viimestä päivää. Olenkin ollut ihan nihilisti tähän asti syömisten suhteen. Tuli mieleen et whatta hel loppu käsillä. En tietenkään ihan hurjaile vauvan takia, mutta löysytän vähän pipoa.

Vaikka muuten tuo ukko ois välillä miten mäntti tahansa niin viinaan menevä ei tod ole. Toki ottaa jos aihetta on, mutta saunan päällekin maistuu ennemin pilsu.

Tervetuloa uusille ja Sussun uutisia odotellaan...

Ps. Ihana olo jaloilla kun liottelin YR:n laventelikylvyssä ja voitelin viilentävällä laventeliöljyllä, ei edes levottomat jalat vielä vaivaa.

Levollista yötä ja onnea matkaan huomenna sektioon menijälle !