Rieker jalkineet
Ovatko nuo riejer jalkineet oikeasti noin hyviä? https://www.is.fi/menaiset/mainos/art-2000011543259.html
tuossa sanoo äimälä äimän käkenä että ovat hyviä ja trendikkäitä. Ja voi vaihtaa jopa nauhoja?
Kommentit (22)
Hyvät jalalle mutta nilkkurista tippui pohja yhtäkkiä. Käytettynä ostetut, mutta ei pitäisi yhtäkkiä irrota.
Ensimmäiset ostin juuri. Vaikutti ihmeen sopivilta, oikein yllätyin kun hintakin oli "vain" satasen luokkaa.
En ole moneen vuoteen muita pitänyt päivittäisessä käytössä, niin hyvät jalkaan.
Onko tämä joku maksettu mainospläjäys?
Ovelaa mainontaa. Tuo flip grip näyttää kyllä hyvältä idealta. Ellei sitten joudu sulattelemaan sitä aina tuulikaapissa.
Toimii mun jaloille
mutta ei ne oo trendikkäitä
mummokenkiä enemmän
laatu on huonontunut
Hyviä ovat mutta noita kuvan kapistuksia en jalkoihini laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ovelaa mainontaa. Tuo flip grip näyttää kyllä hyvältä idealta. Ellei sitten joudu sulattelemaan sitä aina tuulikaapissa.
Käytännössä vähän ikävä sitä on käännellä päälle ja pois sohjoisista, jäisistä pohjista.
Mä en rahojani laita noihin, kun ehdottomasti parempiakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en rahojani laita noihin, kun ehdottomasti parempiakin löytyy.
No suosittele pienijalkaiselle mukavia, sopuhintaisia ja kivannäköisiä kenkiä. Eccot on tullu laadussa alaspäin, Sievit oli liian kovat ja muita en ole löytänyt kuin Riekerit, missä 36 on sopiva eikä liian iso.
Nämä ovat uusinta muotia ja trendikkäät. On hyvin kanis kuosi ja ne kestävät katseet.
Miten vertautuu christian louboutinin lestiin?
Lienevät tavanomaista kiinantuotantoa mutta suomalaisten kenkäkauppojen valikoiman laadukkaammasta päästä. Ikävä kyllä tuo toteamus kertoo enemmän suomalaisista kenkäkaupoista kuin itse kenkämerkistä.
Minulla (mies) on ollut jo monta paria Riekerin kenkiä.
Vielä kun tarjouksesta saa niin maksavat naurettavan vähän, ovat todella kevyitä ja kaikki ovat sopineet suomalaiseen leveään jalkaan suoraan paketista otettuna niin että voisi lähteä 10km kävelylenkille.
Aivan erityisen hyvä juttu on talvikenkien lumella ja jäällä oikeasti pitävä pohja mikä on yllättävää koska se näyttää yleensä vain suht sileältä ja ohuelta polyuretaanilta eikä edes kunnon kumilta
Keveyden ja hinnan vastapainona missään kohtaa ei kyllä jää sellaista vaikutelmaa että nämähän kestävät seuraavat 10 vuotta mutta mitä väliä kun uuden parin saa tarjouksesta about 60 eurolla.
Ovat hyviä kenkiä. Itsellä on ollut kahdet lenkkarit ja yhdet talvikengät, jotka on käytössä kolmatta vuotta tulevana talvena.
MainosRieker
Kuuntele mainos
7.10. 15:05
Eikö ihmiset enää ymmärrä lukemaansa? Kyseessä on mainos.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ovat mutta noita kuvan kapistuksia en jalkoihini laittaisi.
Samaa mietin minäkin; monet Rieker kengät on ollut esim kesällä sandaalit mutta noi kuvan kengät esim kukalliset saappaat: Noup 😬
Mulla on riekerin maiharit ilman mitään hassunhauskaa kosia tai värillisiä kengännauhoja. Ostin samoihin aikoihin tyttärelle toisen merkin suht samanhintaiset maiharit muistaakseni Halosen valikoimasta. Riekereillä alkaa nyt neljäs talvi ja tytön kengät ovat entiset. Eli kyllä ne hintaluokassaan ovat ihan kestävät kengät, tuskin kuitenkaan ikuiset.
Minä en edes kaipaa ikuisia kenkiä. Jos kengät kestää vuosia, niin ovat hintansa väärti.
Kysyin tuossa ylempänä vinkkejä niistä "parempiakin löytyy"- merkeistä. Ei ole näkynyt.
Ovat hyviä. Omat jalkani ovat tykänneet.