haluan yrittäjäksi.. kertokaa mikä ala ois hyvä? ei mitään hajuakaaan
Mutta matkailuala kiinnostais lähinnä. Mutta kuinka edetä?
Kommentit (9)
Jos se, että kysyy tälläistä asiaa täältä kertoo, että ei taida oikein olla tietotaito kasassa.
Onhan yrittäjäkursseja ja yrittäjäneuvojia olemassa. Koulutustakin on, mutta siitä ei taida olla hyötyä yrittäjäksi ryhtymisessä.
Mutta ravintolakokkinakin olin vuosia sitten ja pakko sanoa että olen erinomainen kokki! Matkailu kiinnostaa muutenkin.
Kiitti vaan kannustavista kommenteista, se on aina näköjään ihan sama mitä täältä kysyy, vastaus on aina yhtä optimistinen.
ap.
Vierailija:
Onhan yrittäjäkursseja ja yrittäjäneuvojia olemassa. Koulutustakin on, mutta siitä ei taida olla hyötyä yrittäjäksi ryhtymisessä.
Mutta ravintolakokkinakin olin vuosia sitten ja pakko sanoa että olen erinomainen kokki! Matkailu kiinnostaa muutenkin.
Kiitti vaan kannustavista kommenteista, se on aina näköjään ihan sama mitä täältä kysyy, vastaus on aina yhtä optimistinen.ap.
tässä viimeisimmässä viestissäsi.
Onnea yrittämiseen!
Jos ajattelet matkailualaa, niin kannattaa kehittää jokin matkailualan palvelu. Palveluissa tarvitaan vähemmän investointeja kuin muuten. Esimerkiksi: ryhdyt matkaoppaaksi kaupungissasi, et tarvitse toimistotilaa, vain kotisivut ja yrityksen kännykän ja kenties auton, riippuen missä asut. Kun taas, jos avaat vaikkapa hostellin, tarvitset sen rakennuksen, kaikki petivaatteista telkkareihin jne. Tulee paljon kalliimmaksi.
Sori kun vaivasin.
Ajattelin vaan kysästä jos paikalla sattuisi oleen joku yrittäjä.. Turha vaiva siis.
ap.
siellä voi ajatuksesi jo selkeytyä,
ja opettajakin varmaan osaa hyvin auttaa!
hostellin tyyppistä olen ajatellut taikka maatilaa.
Matkailuala, samoin kuin vaikkapa ravintola-ala, vaativat todella suurta alkupääomaa.