Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluan yrittäjäksi.. kertokaa mikä ala ois hyvä? ei mitään hajuakaaan

Vierailija
15.04.2007 |

Mutta matkailuala kiinnostais lähinnä. Mutta kuinka edetä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailuala, samoin kuin vaikkapa ravintola-ala, vaativat todella suurta alkupääomaa.

Vierailija
2/9 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se, että kysyy tälläistä asiaa täältä kertoo, että ei taida oikein olla tietotaito kasassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yrittäjäkursseja ja yrittäjäneuvojia olemassa. Koulutustakin on, mutta siitä ei taida olla hyötyä yrittäjäksi ryhtymisessä.

Mutta ravintolakokkinakin olin vuosia sitten ja pakko sanoa että olen erinomainen kokki! Matkailu kiinnostaa muutenkin.

Kiitti vaan kannustavista kommenteista, se on aina näköjään ihan sama mitä täältä kysyy, vastaus on aina yhtä optimistinen.

ap.

Vierailija
4/9 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onhan yrittäjäkursseja ja yrittäjäneuvojia olemassa. Koulutustakin on, mutta siitä ei taida olla hyötyä yrittäjäksi ryhtymisessä.

Mutta ravintolakokkinakin olin vuosia sitten ja pakko sanoa että olen erinomainen kokki! Matkailu kiinnostaa muutenkin.

Kiitti vaan kannustavista kommenteista, se on aina näköjään ihan sama mitä täältä kysyy, vastaus on aina yhtä optimistinen.

ap.

tässä viimeisimmässä viestissäsi.

Onnea yrittämiseen!

Vierailija
5/9 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet matkailualaa, niin kannattaa kehittää jokin matkailualan palvelu. Palveluissa tarvitaan vähemmän investointeja kuin muuten. Esimerkiksi: ryhdyt matkaoppaaksi kaupungissasi, et tarvitse toimistotilaa, vain kotisivut ja yrityksen kännykän ja kenties auton, riippuen missä asut. Kun taas, jos avaat vaikkapa hostellin, tarvitset sen rakennuksen, kaikki petivaatteista telkkareihin jne. Tulee paljon kalliimmaksi.

Vierailija
6/9 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun vaivasin.

Ajattelin vaan kysästä jos paikalla sattuisi oleen joku yrittäjä.. Turha vaiva siis.

ap.

Vierailija
7/9 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä voi ajatuksesi jo selkeytyä,

ja opettajakin varmaan osaa hyvin auttaa!

Vierailija
8/9 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hostellin tyyppistä olen ajatellut taikka maatilaa.

Vierailija
9/9 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap