Minun kaltaisellani vanhalla akalla
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on sulla itsetunto kohdillaan:)
Tottahan tämä on.ap
Onhan sinusta sentään vielä tehtailemaan päivittäin itsesäälissä rypeviä aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinusta sentään vielä tehtailemaan päivittäin itsesäälissä rypeviä aloituksia.
Tämä on fakta. Ei itsesääliä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tämä on.ap
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tämä on.ap
Perustele.
No. Olen monisairas, minusta ei ole töihin. Olen vanha, ruma ja lihava.ap
Kyllä se on itsesääliä ja loputonta huomionhakua, kuten ihan kaikki sun aloituksesi. Ja osaat aina kääntää ja vääntää asioita, muuksi kuin ne ovat.
Minkä mittaisilla lenkeillä käyt keskimäärin päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tämä on.ap
Perustele.
Elikkä ei mitään uutta sinun kohdallasi. Vuosia sulle on jankutettu että, osaan noista asioista olisit voinut vaikuttaa ihan itse, mutta ei. Ja kyllä tuosta itsesääli jos mikä paistaa niin pahasti läpi ettei mitään jakoa, ja uhriutuminen. Joten ap, samoilla mennään kun ennenkin, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
En mä käy kuin tuossa pihalla tai vaan tuon pihatien. On niin kova huimaus nykyään eikä ole rollaattoria.ap
Ja taas on elämä 💩kaa, hetken päästä ihan muuta. Välillä väittää, että hänellä on ollut vaikka ja mitä vaikeuksia sitten taas että kyllä on ollut niin erikoinen ja hyvä elämä. Sitten taas sama kierre toisinpäin. Ihan ihme tuuliviiri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tämä on.ap
Perustele.
Elikkä ei mitään uutta sinun kohdallasi. Vuosia sulle on jankutettu että, osaan noista asioista olisit voinut vaikuttaa ihan itse, mutta ei. Ja kyllä tuosta itsesääli jos mikä paistaa niin pahasti läpi ettei mitään jakoa, ja uhriutuminen. Joten ap, samoilla mennään kun ennenkin, vai mitä?
Niin. Hoikistua voisin. No se nyt ei paljoa mua auttaisi. Onhan sitä tullut tässä vuosikymmenten saatossa joskus oltua hoikempikin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä käy kuin tuossa pihalla tai vaan tuon pihatien. On niin kova huimaus nykyään eikä ole rollaattoria.ap
Koska et kehtaa kävellä rollaattorin kanssa. Enemmin teet näitä paskaketjujasi palstalle kuin ulkoilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et kehtaa kävellä rollaattorin kanssa. Enemmin teet näitä paskaketjujasi palstalle kuin ulkoilet.
En mä ole saanut mistään rollaattoria vuokralle.ap
No jos joku muu on samanlainen, ei se silti tarkoita etteikö hänellä mitään tekisi. Eli puhu vain omasta puolestasi.
Ylipäänsä, mitä kenelläkään ihmisellä "tekisi"? Ei ihmiset ole mitään esineitä, joilla tehdään jotain🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tämä on.ap
Perustele.
Mitä väliä vaikka on ruma? Ketään kiinnosta. Nauti rauhasta!
Mikä tämä rollaattori- juttukin on? Oliko niin, että ap joskus sitä väitti käyttävänsä vai miten? Ja nyt sitäkään ei siis ole/ ole ollutkaan?
Väitit, että ihan lääkäri olisi sitä laihduttamista suositellut. Sillä painolla on katsos vaikutusta muihinkin sairauksiin. Mutta ei käy, kun ei vaan huvita...Eipä siinä sitten, ajan mittaan vaan pahenee kaikki.