Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keskemenoriski

Vierailija
24.09.2008 |

kuinka isot riskit on nyt rv7 jälkeen että tulee km? kun en uskalla vielä kertoa kenellekkään kun viime raskaudessa kävi niin ja sitten oli kamala selittely siinä masennuksen keskellä enkä tahtonut jaksaa kuunnella niitä syytöksiä enkä niitä osanottojakaan. on vaan välillä tosi vaikeeta peittää sitä esim.töissä kun oksettaa ja huimaa ym. ja sitten mulle tullaan kiukutteleen että "ootko krapulassa töissä??!"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi ainakin ennen noi riski%. www.tekay.fi

Jos sydämensyke nähty ultrassa niin se on aika pieni enää.

Vierailija
2/4 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ainakin mennään heti neuvolaan, kun on plussattu. Itse kävin rv 5. Ja neuvolasta sai Vau-kirjan ja muuta infoa, jossa mm. keskenmenosta.

Vau-kirjan mukaan ekat 13 viikkoa kaikkein suurin keskenmenon riski. 20 viikkoa on sitten seuraava "etappi" jonka jälkeen taas riski pienenee.

Monet kertoo vasta tuon ekan ultran jälkeen (Helsingissä viikoilla 11-13), kun ovat itsekin nähneet, että ihmistaimi kasvaa kohdussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ainakin mennään heti neuvolaan, kun on plussattu. Itse kävin rv 5. Ja neuvolasta sai Vau-kirjan ja muuta infoa, jossa mm. keskenmenosta.

Mä en ole ikinä käyny neuvolassa ennen 7 rvkoa. Ja mitä keskenmenoriskiin tulee, niin tässä ihan eiliseltä päiviltä infoa. 10-15 % raskauksista päättyy keskenmenoon, yleensä ennen 12. raskausviikon täyttymistä. Näin kävi meille juuri ja on todella kurjaa nyt kertoa tämä uusin (ei niin miellyttävä) uutinen ihmisille jotka tietää.

Vierailija
4/4 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolaan otetaan yhteyttä vast 8 rv:n jälkeen eikä heti plussattua. Eka käynti noin viikolla 10. Mutta minkä sille voi että on tuollaisia hätähousujakin jotka ei malta ohjeita lukea.

Keskenmenon riski on suurin viikolle 12 asti.

Vau-kirjan mukaan ekat 13 viikkoa kaikkein suurin keskenmenon riski. 20 viikkoa on sitten seuraava "etappi" jonka jälkeen taas riski pienenee.

Monet kertoo vasta tuon ekan ultran jälkeen (Helsingissä viikoilla 11-13), kun ovat itsekin nähneet, että ihmistaimi kasvaa kohdussa.