Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian itsekeskeinen ja eksentrikko

Vierailija
20.10.2025 |

Jaksaakseni stalkata ja ollakseni tarpeeksi kiinnostunut  muiden ihmisten elämistä,muusta kuin omastani.Minä minä minä 🤗

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sen sijaan stalkataan ja vainotaan!Ette tule löytämään minua yhtään mistään uteliaat ku....päät!

Vierailija
2/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani kukaan ei seurannut eikä stalkannut ketään!Milleniaalien keksintö koko stalkkaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nuoruudessani kukaan ei seurannut eikä stalkannut ketään!Milleniaalien keksintö koko stalkkaus!

Siis Mikki Hiiri ja James Bond oli aina tunkemassa nokkaansa muiden asioihin ja nuuski kaiken. Onko pahempaa kyttäilyä ollutkaan koskaan?

Vierailija
4/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvien välinen kuilu x-sukupolvi vs Milleniaalit.Elän kuulkaa ihan eri todellisuudessa!😂

Vierailija
5/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Mikki Hiiri ja James Bond oli aina tunkemassa nokkaansa muiden asioihin ja nuuski kaiken. Onko pahempaa kyttäilyä ollutkaan koskaan?

No minua ei joka tapauksessa kiinnosta pätkääkään!

Vierailija
6/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei koskaan ole ollut sitä ei edes osaa kaivata!Elän ihan eri todellisuudessa omassa kuplassani enkä tule täältä ikinä pois!

Vierailija
7/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei koskaan ole ollut sitä ei edes osaa kaivata!Elän ihan eri todellisuudessa omassa kuplassani enkä tule täältä ikinä pois!

Sama täällä. Eikö ollakin onnellisia. Kaikki Paska jää kuplan ulkopuolelle.

Vierailija
8/8 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Eikö ollakin onnellisia. Kaikki Paska jää kuplan ulkopuolelle.

Kiitos,olet ihana ihminen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi