Olen liian itsekeskeinen ja eksentrikko
Jaksaakseni stalkata ja ollakseni tarpeeksi kiinnostunut muiden ihmisten elämistä,muusta kuin omastani.Minä minä minä 🤗
Kommentit (8)
Minun nuoruudessani kukaan ei seurannut eikä stalkannut ketään!Milleniaalien keksintö koko stalkkaus!
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruudessani kukaan ei seurannut eikä stalkannut ketään!Milleniaalien keksintö koko stalkkaus!
Siis Mikki Hiiri ja James Bond oli aina tunkemassa nokkaansa muiden asioihin ja nuuski kaiken. Onko pahempaa kyttäilyä ollutkaan koskaan?
Sukupolvien välinen kuilu x-sukupolvi vs Milleniaalit.Elän kuulkaa ihan eri todellisuudessa!😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Mikki Hiiri ja James Bond oli aina tunkemassa nokkaansa muiden asioihin ja nuuski kaiken. Onko pahempaa kyttäilyä ollutkaan koskaan?
No minua ei joka tapauksessa kiinnosta pätkääkään!
Mitä ei koskaan ole ollut sitä ei edes osaa kaivata!Elän ihan eri todellisuudessa omassa kuplassani enkä tule täältä ikinä pois!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ei koskaan ole ollut sitä ei edes osaa kaivata!Elän ihan eri todellisuudessa omassa kuplassani enkä tule täältä ikinä pois!
Sama täällä. Eikö ollakin onnellisia. Kaikki Paska jää kuplan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Eikö ollakin onnellisia. Kaikki Paska jää kuplan ulkopuolelle.
Kiitos,olet ihana ihminen:)
Minua sen sijaan stalkataan ja vainotaan!Ette tule löytämään minua yhtään mistään uteliaat ku....päät!