Kun voisi unohtaa menneisyyden
Kommentit (5)
Uskoontulossa Herra vapauttaa paitsi synneistä, niin myös syylisyydentunteesta ja menneisyyden painolasteista. Näin sanoo Herra: entiset ahdistukset ovat unhotetut ja peitossa minun silmiltäni. Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu.
Yhdessä kirjassa päähenkilö myi kaikenlaisia huumeita. Niistä suosituin aine oli sellaista millä unohti menneisyyden. Se oli siis kuvitteellinen aine ei sellaista ole olemassa. Vähän huvittaa kun en muista kirjan nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Uskoontulossa Herra vapauttaa paitsi synneistä, niin myös syylisyydentunteesta ja menneisyyden painolasteista. Näin sanoo Herra: entiset ahdistukset ovat unhotetut ja peitossa minun silmiltäni. Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu.
Jos en olisi aikanaan Vapaakirkkoon mennyt, niin elämäni olisi paljon parempaa nyt.ap
Elämässä eteenpäin, turha menneisyyttä surra tai katua.
Suosittelen perehtymään radikaalin hyväksynnän käsitteeseen. Se on unohtamisen jälkeen toiseksi paras vaihtoehto.