Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huom! Avon konsultit... Olisi kysymys

Vierailija
14.04.2007 |

Tuon yhden " lisätienesti" " ketjun innoittamana kävin kurkkaamassa Avon sivuja. Näytti kivoilta ja edullisilta tuotteilta.

Olisi kiva kuulla jälleenmyyjien kommentteja ja kokemuksia. Ovatko tuotteet laadukkaita ja helposti myyviä?

Toimiiko systeemi Oriflamen tapaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko konsultti linjoilla, joka laittoi sähköpostiosoitteensakin???

Mistä päin mahdat olla? Jos haluaisin kysellä lisätietoja myyjäksi ryhtymisestä?

ap

Vierailija
2/20 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se konsultti joka laittoi eilen meiliosositteen; mutta konsultti kylläkin - voinko siis auttaa?? Meilaa; lisa_ansioita @ netti. fi

Muutkin saa rohkeasti ottaa yhteyttä, jos olette kiinnostuneet joko konsulentin työstä tai tuotteista... ;) Kyselyt ei velvoita mihinkään.

Vierailija:

Onko konsultti linjoilla, joka laittoi sähköpostiosoitteensakin???

Mistä päin mahdat olla? Jos haluaisin kysellä lisätietoja myyjäksi ryhtymisestä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kiinnostunut perustamaan itselle omaa ryhmää. Pidän siitä että täytyy huolehtia vain omista myynneistä ja pitää vapaata milloin huvittaa.

T:2

Vierailija
4/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuotteisiin tyytyväinen ja pettynyt. Ripsiväri ei täyttänyt odotuksiani ollenkaan.

Vierailija
5/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsivärejä on Avonilla niin paljon että varmasti löytyy sopiva. Ja tiedäthän että saat palauttaa tuotteen jos et ole siihen tyytyväinen.

Vierailija
6/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitas privaa sie joka oot kanss akonsultti ajtketaan sit mullahan on omaryhmä voisit tulla siihen;)

Vierailija
7/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä onko edes mahdollista.

Vierailija
8/20 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/20 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteisiin olen ollut enemmän kun tyytyväinen.. LOISTAVIA!!

Itse en myy avon tuotteita.. ainoastaan ostan

Vierailija
10/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät hyvin kauaksi kun hinta ei päätä huimaa. Ihmiset uskaltavat kokeilla. Olen saanut todella paljon vakituisia asiakkaita jotka ovat siirtyneet kokonaan Avoniin.

Minä myyn vain kuvastojen avulla. Annan siis kuvastoja ystäville ja vien vaki paikkoihin mistä porukalla tilaavat.

Esittelyjäkin voi pitää mutta minulla ei oikein ole aikaa ja halua. Pidän jo Partylite esittelyjä.

En osaa sanoa toimiiko systeemi niin kuin Oriflame koska en tiedä miten Oriflame toimii.=)

Vierailija
11/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jälleenmyyjiä paljon Suomessa? Ja mistä löytäisi lähimmän, jos haluaisi lisätietoja myyjäksi ryhtymisestä.

Olen myynyt aikoinani Party Liteä ja Tupperia. Kauan sitten myin myös Oriflamea. Olen yrittänyt etsiä jotaki kuvaston kautta myytävää juttua, koska esittelyitä en jaksa rampata pitämässä...

Vierailija
12/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä muutaman kerran ostanut työkaveriltani, kun ovat niin halpoja, mutta olen saanut niistä joko allergiaoireita tai voimakkaan tuoksun takia päänsärkyjä. Enkä ole aiemmin herkistynyt millekään kosmetiikalle. Nykyään olen ostanut kosmetiikkani ja ihonhoitotuotteet joko toiselta työkaverilta joka myy Oriflamea tai sit ihan kaupasta Lumenea tms. tai Body shopin tuotteita.

Vierailija
13/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo vähä ehdin noista tuotteista innostua kuvaston perusteella...

Harmi kuulla, että sinulle ei ole jäänyt niistä hyvä kuva :(

Tai tietysti tekee hyvää kulla kaikki kommentit. Ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan :)

ap

Vierailija
14/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettiin sen olevan todella sekava ja liian täyteen tumpattu.

Muutama tilasi kokeilumielessä esim. käsi- ja jalkarasvan ja totesi että tilaa jatkossa toiselta tuttavaltamme joka myy Oriflamea.

Ja minulle jäi käsitys ettei siitä kovin hyvin tienaisi tai että tilausten tulee olla ainakin 80e mutta tiedä sitten tuosta.

Makukysymyksiä nämä.

Kuka tykkää mistäkin =)

Vierailija
15/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on kuitenkin suurimmaksi osaksi saanut hyvän maineen Suomessa. toisin kuin Avon. Oriflamella tienaakin melko kivasti. (Vaikkakin tienaus kompensoituukin omilla lisääntyneillä ostoksilla aika hyvin ;) )

Vierailija
16/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä ottaa taas tuo Oriflame harkintaan :) Olen kyllä aikas säännöllisesti tehnyt tilauksia yhden tuttavan kautta. Pelkään vähän, menisikö asiakaspiiri " ristiin" , jos minäkin niitä myisin.

Sen verran levoton olen, että aina jotain pientä puuhaa pitää olla..

Tuo Party Lite ja Tupperi kutsujen pitäminen on kuitenkin pidemmän päälle aikas rasittavaa! Ja kosmetiikka on siitä kiitollista myytävää, että se kuluu. Tupperia on ihmisillä jossakin vaiheessa kaapit täynnä ja uusia ei tarvitse ostaa!

ap

Vierailija
17/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sieltä jopa omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen, jollaista olen metsästänyt vuosia. Käsi- ja jalkarasvat tilaan myös avonilta. Tuoksuja en koskaan tilaa mistään kuvastoista, joten niistä en osaa sanoa mitään.

Aiemmin tilasin oriflamea tältä samalta tyypiltä, jolta nyt tilaan avonia. Oriflamella on vaan paljon kalliimpaa.

Vierailija
18/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täyttyy kyllä sanoa et mielestäni suurin osa tuotteista on kelvottomia...varsinkin rasvat. Eivät imeydy, tai " murustuu" ku hieroo ihoon jne. Jos ois iso asiakaskunta, niin kaippa siitä jäisi jotain käteen, mutta kun annan mun " sukulaispitoiselle asiakaskunnalle" sen 25 % alennuksen (mikä itselleni kuuluisi), niin eipä tuo tule rahaa, menee vaan : D

Vierailija
19/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti hyviä kirjotuksia lehdissä. Juuri oli voittanut jonkun testin taas jossa oli tunnettuja tuotemerkkejä mukana. Kallein rasva maksoi 159¿ ja Avonin 13.90¿.

Suomessa on Avonia myyty reilun vuoden, muualla maailmassa yli 50 vuotta. En nyt tarkalleen muista kuinka kauan. On maailman suurin kosmetiikan suoramyynti firma.

Kannatta kokeilla tuotteita tai myynistä. Mitään ei maksa aloittaa ja voi vaikka heti lopettaa.

700 eurolla olen joskus kuukauden aikana myynyt. Pitämättä ainoatakaan esittelyä. Todella vähällä vaivalla. Saan siitä provisiota 20%

Palaan katsomaan leffaa.

Vierailija
20/20 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuon yhden " lisätienesti" " ketjun innoittamana kävin kurkkaamassa Avon sivuja. Näytti kivoilta ja edullisilta tuotteilta.

Olisi kiva kuulla jälleenmyyjien kommentteja ja kokemuksia. Ovatko tuotteet laadukkaita ja helposti myyviä?

Toimiiko systeemi Oriflamen tapaan?

laitasmailia kerorn lisää;tayfunkurt 4@ hotmail com olen konsultti;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä