Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahan säästö ja tienausvinkkejä joulukassaan!

Vierailija
18.10.2025 |

Listataan tänne vinkkejä miten tienata ja säästää satasia joulua varten! 😊

Oma vinkki: 1. aloita parin kuukauden herkkulakko ja laita joka viikko säästetyt rahat sivuun

2. Perusta vinted tili ja laita tavarat myyntiin, itse olen näin tienannut muutaman satasen 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta lahjoja.

Vierailija
2/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu meren lähellä niin käy kalassa. Olen kalastanut nyt syksyllä ahvenia ja myynyt niitä. Ahven menee todella nopeasti kaupaksi koska minulla on paljon tuttuja jotka ostaa kalaa. Tänäänkin sain 105 kpl ahvenia ja viikon aikana jotain 250 kpl. Teen niistä fileitä ja pakkaan vakuumi pakkaukseen ja sitten myyn. Olen tienannut nyt 2 kk aikana 800 euroa säästöön kalastamalla. Olen joku 8 vuotta myynyt kalaa ja tienannut hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot villasukat on aina paras talvi-ostos, eli jos osaat neuloa villasukkia niin jess!

Vierailija
4/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista annetaan osastolta haet ilmaista tavaraa ja myyt 1-10€ hintaan. Puhdasta voittoa. Jotain ilmaisia huonekaluja voi vähän tuunata ja 20€ hintaan.

Vierailija
5/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta osinko-osakkeita, jotka maksaa joulukuussa osingot. 

Vierailija
6/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko leikata hiuksia. Tyttöystäväni leikkaa hiuksia ja tekee kampauksia kotonamme. Tienaa ihan hyvin.

Vierailija
7/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuu meren lähellä niin käy kalassa. Olen kalastanut nyt syksyllä ahvenia ja myynyt niitä. Ahven menee todella nopeasti kaupaksi koska minulla on paljon tuttuja jotka ostaa kalaa. Tänäänkin sain 105 kpl ahvenia ja viikon aikana jotain 250 kpl. Teen niistä fileitä ja pakkaan vakuumi pakkaukseen ja sitten myyn. Olen tienannut nyt 2 kk aikana 800 euroa säästöön kalastamalla. Olen joku 8 vuotta myynyt kalaa ja tienannut hyvin.

Ahvenfileet on tosi kalliita mutta hyviä kyllä!