Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi taas tulla kipeäksi koska olin syyskuussa kaksi viikkoa sairauslomalla!

Vierailija
17.10.2025 |

Syyskuussa paha flunssa ja oli myös poskiontelotulehdus. Mulla on astma joten helposti ottaa hengitykseen. Työterveydessä on tulossa spirometria ja tarkistetaan onko astmalääkitys riittävä. 

Nyt on taas kurkku kipeä, ääni käheä, vähän yskää ja tukkoinen olo. Kuumetta tai lämpöä tuskin on koska mä tunnen heti, jos lämpö nousee. Vielä ei ainakaan kovin pahasti ota hengitykseen. Olen ottanut Ventolinea joka mulla tarvittavissa. 

Töissä asukkailla ja työkavereilla flunssaa. Hävettää ja ottaa päähän, jos nyt taas tulee joku tauti jonka vuoksi pitää olla pois töistä. Enkä jaksaisi taas olla kipeä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!! 

Vierailija
2/5 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hävettääkö joitakin ihmisiä sairastuminen ja töistä tämän vuoksi poissa oleminen? Missäköhän kohtaa tälläisillä ihmisillä on mennyt vikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hävettääkö joitakin ihmisiä sairastuminen ja töistä tämän vuoksi poissa oleminen? Missäköhän kohtaa tälläisillä ihmisillä on mennyt vikaan?

Mikä sulla on mennyt vikaan, että et ymmärrä lukemaasi? Mä kirjoitin erittäin selkeästi, että olin kipeänä jo syyskuussa. Ei suoraan sanottuna tunnu kivalta, jos pitää taas olla pois töistä, kun pomo muutenkin rutkuttaa ihmisten poissaoloista.

Ap

Vierailija
4/5 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vasta maanantaina seuraava työpäivä, saatat toipua siihen mennessä. Ota paljon c-vitamiinia, siis useita grammoja ja juo kuumaa sitruuna-inkiväärivettä. 

Ennaltaehkäisyyn nenäöljy (voi estää virusten tarttumisen) voi esim kotiin tultua käydä suihkussa ja pestä tukankin, normaali bakteerit ok, mutta flunssakaudella minimoi kaikki riskit.

Vierailija
5/5 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vasta maanantaina seuraava työpäivä, saatat toipua siihen mennessä. Ota paljon c-vitamiinia, siis useita grammoja ja juo kuumaa sitruuna-inkiväärivettä. 

Ennaltaehkäisyyn nenäöljy (voi estää virusten tarttumisen) voi esim kotiin tultua käydä suihkussa ja pestä tukankin, normaali bakteerit ok, mutta flunssakaudella minimoi kaikki riskit.

Se vain, että mulla ongelmana astma joka pitkittää aina flunssat ja hengitys menee vaikeaksi. En millään pärjää töissä, jos alkaa ottamaan hengitykseen. Astmalääkkeitä voin ottaa enemmän, mutta ei se mitään estä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan