Naimisissa oleva nainen, montako kertaa viikossa annat miehellesi suuseksiä?
Eli kuinka monta kertaa viikossa hoidat puolisosi seksuaaliterveyttä suihinotolla?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk, en kertaakaan
Kuka ei piittaa puolisonsa seksuaaliterveydestä?
Miten tähän yhtälöön tarvitaan suuta?
Tykkään yhä antaa, ja annankin ihan spontaanisti. Ja lisäksi aina kun itse haluaa...
Viimeksi aamulla.
Exä ei koskaan pyytänyt. Ihme gubbe. Ei sitä sex kiinnostanut. Ei rakastanut minua.
Nielen aina kaiken. Nuolen. Juon myös virtsaa. Nykyinen saa suikkaria. Hän haluaa. Suutelee ja silittelee.
Vill ha du ... 💼📻💄💍🚽🚿🛁🎵🎶
Ottaisin mielelläni suihin kerran, pari viikossa. Näin teinkin aiemmassa pitkässä seurustelusuhteessani. Aamuyllärisuikkari mies selällään ja suihkussa suihinotto minä polvillaan parhautta, mmm<3
Aviomieheni ei kuitenkaan suuseksistä innostu, eikä minullekaan ole kiihottavaa tehdä sitä jos vastaanottaja ei tykkää. Eli nolla kertaa viikossa, lähes nolla kertaa ikinä. Joskus ja jouluna tulee kokeiltua hänen suostumuksellaan tietenkin, josko se voisi olla kivaa, mutta... Sadly, nope. :(
Sen sijaan handjobin hän saa useamman kerran viikossa kun niistä nauttii kovasti.
Aina kun työntää rasvaisen kalunsa suuhuni.
t. jasmin
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on vastavuoroista. Pajatsosta ei voi saada enempää kuin sinne on laittettu. Kattellaan niitä suihinottoja sitten kun minä saan myös jotain, joka edistää minun hyvinvointia. Aurinkoloma olisi tällä hetkellä sellainen.
Eli kunhan mies vain muistaa syytää tasaisin väliajoin riittävästi rahaa naisen haluihin ja mielitekoihin, niin voi ehkä saada palkinnoksi väkinäisen (no äkkiä nyt sitten kun et kerta muuta ajattele) suihinoton ennen seuraavaa satasia/tuhansia maksavaa naisen mielitekoa. Vaan eipä miehellä muuta virkaa olekkan kun toteuttaa naisen haaveita.
En ole antanut kertaakaan. Minä en tappia suuhun ota. Yhdessä 34 v.
N 63 +
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa naimissa oleva mies tekee saman vaimolleen?
Mä haluaisin nuolla vaimoa joka ikinen päivä, mutta häntä ei kiinnosta seksi joka päivä. Vastaus on, että joka ikinen kerta, kun hän vain antaa sellaista signaalia.
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa naimissa oleva mies tekee saman vaimolleen?
Aina, kun rouva haluaa. Eli pari kertaa vuodessa. En ala väkisin yrittää, jos ei kerran kiinnosta.
Suihinotto on ulokkeen pesua, wtf?