Naimisissa oleva nainen, montako kertaa viikossa annat miehellesi suuseksiä?
Eli kuinka monta kertaa viikossa hoidat puolisosi seksuaaliterveyttä suihinotolla?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk, en kertaakaan
Kuka ei piittaa puolisonsa seksuaaliterveydestä?
Miten tähän yhtälöön tarvitaan suuta?
Tykkään yhä antaa, ja annankin ihan spontaanisti. Ja lisäksi aina kun itse haluaa...
Viimeksi aamulla.
Exä ei koskaan pyytänyt. Ihme gubbe. Ei sitä sex kiinnostanut. Ei rakastanut minua.
Nielen aina kaiken. Nuolen. Juon myös virtsaa. Nykyinen saa suikkaria. Hän haluaa. Suutelee ja silittelee.
Vill ha du ... 💼📻💄💍🚽🚿🛁🎵🎶
Ottaisin mielelläni suihin kerran, pari viikossa. Näin teinkin aiemmassa pitkässä seurustelusuhteessani. Aamuyllärisuikkari mies selällään ja suihkussa suihinotto minä polvillaan parhautta, mmm<3
Aviomieheni ei kuitenkaan suuseksistä innostu, eikä minullekaan ole kiihottavaa tehdä sitä jos vastaanottaja ei tykkää. Eli nolla kertaa viikossa, lähes nolla kertaa ikinä. Joskus ja jouluna tulee kokeiltua hänen suostumuksellaan tietenkin, josko se voisi olla kivaa, mutta... Sadly, nope. :(
Sen sijaan handjobin hän saa useamman kerran viikossa kun niistä nauttii kovasti.
Aina kun työntää rasvaisen kalunsa suuhuni.
t. jasmin
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on vastavuoroista. Pajatsosta ei voi saada enempää kuin sinne on laittettu. Kattellaan niitä suihinottoja sitten kun minä saan myös jotain, joka edistää minun hyvinvointia. Aurinkoloma olisi tällä hetkellä sellainen.
Eli kunhan mies vain muistaa syytää tasaisin väliajoin riittävästi rahaa naisen haluihin ja mielitekoihin, niin voi ehkä saada palkinnoksi väkinäisen (no äkkiä nyt sitten kun et kerta muuta ajattele) suihinoton ennen seuraavaa satasia/tuhansia maksavaa naisen mielitekoa. Vaan eipä miehellä muuta virkaa olekkan kun toteuttaa naisen haaveita.
En ole antanut kertaakaan. Minä en tappia suuhun ota. Yhdessä 34 v.
N 63 +
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa naimissa oleva mies tekee saman vaimolleen?
Mä haluaisin nuolla vaimoa joka ikinen päivä, mutta häntä ei kiinnosta seksi joka päivä. Vastaus on, että joka ikinen kerta, kun hän vain antaa sellaista signaalia.
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun rouva haluaa. Eli pari kertaa vuodessa. En ala väkisin yrittää, jos ei kerran kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk, en kertaakaan
Ne ketkä tunkee penistään toisen suuhun, aiheuttaen hänelle esim. suu- ja kurkkusyöpiä.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun on seksiä, eli ainakin kerran viikossa. Vaiimo otttaa suihin loppuun asti kun pyydän, eli kerran kaksi kuukaudessa. Imuttelee kyllä joka kerta kun on seksiä.
Meillä ei kertaakaan. Itse miehenä haluaisin mutten saa.
M62
Vierailija kirjoitti:
Tekisin vaikka joka päivä jos vaimo siihen suostuisi. Mutta saan tehdä sitä kerran neljässä kuukaudessa.
Vaimo on ottanut suihin minulta noin viisi kertaa kahdenkymmenen vuoden yhdessä olon aikana.
Montako orgasmia olet vaimollesi antanut viikon aikana? Ai 0? No vähän sama täällä ton suihinoton kanssa. Hei ei oikein huvita kavuta vanhalta viinalta haisevan ukon kylkeen ja alkaa jotain suihinottoa toimittamaan, kun tietää että siitä ei itselle mitään hyvää heru..
Vierailija kirjoitti:
Montako orgasmia olet vaimollesi antanut viikon aikana? Ai 0? No vähän sama täällä ton suihinoton kanssa. Hei ei oikein huvita kavuta vanhalta viinalta haisevan ukon kylkeen ja alkaa jotain suihinottoa toimittamaan, kun tietää että siitä ei itselle mitään hyvää heru..
Ei ole kuin ex-vaimo, mutta naisystävälleni olen antanut sormilla ja nuolemalla neljä orgasmia viimeisen viikon aikana. Lisäksi hän on lauennut yhdynnässä kahdesti samassa ajanjaksossa. Monesti saatan vain hieroa hänelle orgasmin, ilman että itse edes haluan mitään sen kummempaa kuin seurata nänen nautintoaan. Ja nuuhkia vaan jälkeenpäin pilluntuoksuisia sormiani.
Nolla koska meillä ei harrasteta sellaista. Miestä ei oo ikinä kiinnostanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun on seksiä, eli ainakin kerran viikossa. Vaiimo otttaa suihin loppuun asti kun pyydän, eli kerran kaksi kuukaudessa. Imuttelee kyllä joka kerta kun on seksiä.
Sama täällä, viimeiset 30 vuotta. Sellainen ero kuitenkin, että hän ei ota loppuun asti tai ollenkaan pyytämälläkään, joten enpä pyytele. Muutenkin esileikit ja lämmittelyt keskittyvät hänen kiihottamiseensa, minun kohdallani täytyy himmata että kykenisin myös panna häntä niin pitkään kuin hän kokee tarvitsevansa ja jaksavansa.
Onneksi tykkään valtavasti hänen nuolemisestaan ja sormettamisestaan eikä panemisessakaan tietysti nyt sillä tavalla mitään vikaa ole. Jos en tykkäisi, niin saattaisihan sitä vähän happamaksi vuosien varrella tulla. Silti, kyllä minäkin kaipaisin joskus sellaista täyden huomion kohteena olemista ja nautinnolle antautumista ilman tarvetta kontrolloida omaa kiihottumistaan. Antaahan hän toisinaan käsihoitoja, mutta ne ovat vähän sellaisia ei niin hirveän innostuneita, koska hänelle niistä ei ole tiedossa mitään nautintoa. Vähän sellaista hajamielistä vatkausta useimmiten, tavoitteena vain nopea laukeaminen ja pikainen käsipesu, koska onhan sperma nyt vähän inhottavaa...
Mutta rehellisyyden nimissä on sanottava, että hän kyllä osaa ja haluaa hyväillä pyllyäni, mistä tykkään kovasti. Innokkuutta sellaiseen kiireettömään kokonaisvaltaiseen nautinnon etsimiseen ja tuottamiseen saisi olla enemmän, mutta kun hän ei vaan pääse sellaiseen fiilikseen, niin ei pääse, päässä pyörii liikaa kaikkea muuta.
Niin tai näin, niin olen sitä mieltä että seksi ei kuitenkaan ole vaihtokauppaa. Jos odottaisin häneltä jotakin palveluksia ennen kuin antaisin hänelle hoitoa niin hyvin kuin osaan, niin itse siinä eniten menettäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk, en kertaakaan
Kyllä se osaa ulokkensa pestä muutenkin ja seksi hoidetaan muuten.
Uloke? Pestä?
😂 sääliksi käy tämän rouvan miestä
on varmaan voimaantunut feministi.
Minä haluan sen pilluuni niin usein että ei se juuri suuhun jouda. Eikä mies siitä niin välitäkkään, mutta pillua haluaa nuolla kunhan vain luvan saa ja saahan hän luvan useita kertoja viikossa.
Suihinotto on ulokkeen pesua, wtf?