Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kertokaa milloin miehen on sopivaa ehdottaa seksiä ja millä tavalla

Vierailija
17.10.2025 |

Esimerkiksi vaikka kolmansilla treffeillä eikä mitään kysymystä, vaan suudellessa antaa käsien edetä ja jos nainen ei vastustele, niin se on kyllä.

Tai ekoilla treffeillä voi kysyä, että lähdetäänkö meille paneen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan!

Vierailija
2/8 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi on saada naisen siihen tilaan, että nainen halua ja vaatii yhdyntää Toki silloin pitää olla jo muuten hyväilty ja suudeltu, jotta helppo jatkaa yhdyntään asti. Osa naisesta taas saattaa edellyttää, että mies ehdottaa panemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tahansa voi kysyä: nussitaanko?

Vierailija
4/8 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään tuollaista tiettyä aikarajaa minkä olisin tietoisesti päättänyt. Kamalan nopeasti en ole koskaan halunnut edetä, vaikka kiiman puolesta olisi voinut toimiakin. En yksinkertaisesti ole henkisesti valmis ja oma tehtäväni sitten jarrutella.

Mutta ehdottomasti kuitenkin on edetty seksiin aina niin, että se tilanne on vain edennyt luontevasti. Verbaalinen "pannaanko" olisi minulle aika käsittämätön "aloite". En siis ole sellaista kohdannut (törkyehdotteluja ja huuteluja kyllä, mutta ne nyt eivät ole vakavia lähestymisiä). 

Eli minun kohdallani tilanne kyllä etenee sitten aikanaan sinne asti ettei tarvitse sanallisesti kysellä ja jos taas ei etene niin en minä kysymällä sänkyyn lähde koska selvästi en sitten ole kiihottunut. 

Panemaan kyselemisestä tulisi myös mielikuva että tarjolla on vain reikänä olemista. Kun taas mies joka suutelee ja hyväillään puolin, eikä ensimmäisiin kertoihin välttämättä kuulu yhdyntä niin on oman vähäisen kokemukseni mukaan myös kiihkeä ja huomaavainen sängyssä! Ja kun pitäähän sitä olla muutenkin puhuttu terveys, toiveet, ehkäisy niin yhtäkkinen pyynnöstä panemaan lähtö olisi outo tapa edetä 🤔

Vierailija
5/8 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään olosuhteissa! Raamatulliset ihmiset tietävät että seksi on sallittua vasta vihkimisen tapahduttua. Sen jälkeen siitä ei tarvitse ehdotella eikä neuvotella vaan mies naisen päänä (kuten Kristus on seurakunnan Pää) on oikeutettu saamaan silloin kun haluaa.

Vierailija
6/8 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no aina olen saanut kun treffit on olleet naisten kotona. Eli monesti ekoilla treffeillä siis jo. Ei se joillekin niin ihme homma ole antaa pillua. Kyllä naisiakin panettaa.

Vierailija
7/8 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotan jos haluan, miksi sen pitäis miehen tehdä?

Vierailija
8/8 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon parempi on saada naisen siihen tilaan, että nainen halua ja vaatii yhdyntää Toki silloin pitää olla jo muuten hyväilty ja suudeltu, jotta helppo jatkaa yhdyntään asti. Osa naisesta taas saattaa edellyttää, että mies ehdottaa panemista.

Yhdyntää....eli sitä mikä miestä kiinnostaa. Yök