Mistä 20-vuotias nainen voisi löytää miehen jolla on elämä kasassa?
Olisi menestynyt, tietää mitä haluaa, kunnianhimoinen ja selkeä suunta elämällä. En kaipaa mitään epävarmaa haahuilijaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Meidän poika on tälläinen, ja vielä sinkku.
Johtuu homoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on puolestasi tarjota?
Tisut ja pyly 🙈
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on puolestasi tarjota?
Instakuvia ja loputtoman tarpeen jankuttaa.
Nauti nuoruudestasi kun viellä voit, vaihtelu virkistää myös mies markkinoilla. Ethän sinä syö joka päivä samaa ruokaakaan joten miksi tyytyisit yhden miehen pauloihin.
Mulla on 23-vuotias poika, joka opiskelee amk:ssa, on työskennellyt ulkomaillakin jo, tähtää kauppakorkeaan, sijoittaa, urheilee, on kivannäköinen, yli 180 cm, hoikka, fiksu, ei juo, ei käytä päihteitä, rauhallinen, hyvätapainen. Pitää asuntonsa siistinä, pukeutuu hyvin.
Mutta missä hänet voisi joku kiva tyttö tavata, no, lähinnä siellä koulussa. Viihteellä ei juuri käy, ei ole mikään naisille lirkuttelija, ja viettää vapaa-aikaansa opiskellen asunnossaan, pelaten netissä kavereiden kanssa, tai juoksupoluilla...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 23-vuotias poika, joka opiskelee amk:ssa, on työskennellyt ulkomaillakin jo, tähtää kauppakorkeaan, sijoittaa, urheilee, on kivannäköinen, yli 180 cm, hoikka, fiksu, ei juo, ei käytä päihteitä, rauhallinen, hyvätapainen. Pitää asuntonsa siistinä, pukeutuu hyvin.
Mutta missä hänet voisi joku kiva tyttö tavata, no, lähinnä siellä koulussa. Viihteellä ei juuri käy, ei ole mikään naisille lirkuttelija, ja viettää vapaa-aikaansa opiskellen asunnossaan, pelaten netissä kavereiden kanssa, tai juoksupoluilla...
Näin vanhemmat haluavat ajatella. Todellisuudessa pössyttelee kukkaa, napsii essoja ja ramppaa ryhmäseksibileissä.
Sen sijaan että mietit miestä, mitä jos eläisit ap omaa elämääsi ensin? Olet vielä kovin nuori. Opiskelen, näe maailmaa, tee uraa, harrasta itsellesi tärkeitä asioita! Luo ja helli ystävyyssuhteita! Sitoutua ehdit kyllä, ei sinulla ole kiire :)
Juutalaiskristillinen mies.. Eli jostain seurakunnasta.. Heitä kasvatetaan pienestä pitäen järkevään elämään.
Juutalaiskristillisellä nuorella miehellä ei ole tarvetta ensin sekoilla kymmentä vuotta baareissa......
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa poikasi kirjoittelee incel posteja tänne ja ylilaudalle. Tai jos ei vielä kirjoittele, niin tulevaisuudessa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä
M+20V
Tuollaiset pikkupojat ovat vain jaloissa eivätkä osaa käsitellä naista.
M47
Etsit oikean hopeaketun. Tämä elämässään menestynyt seikkailijahurmuri auttaa sinuakin pääsemään oikean elämän makuun. T;Nimimerkki harmaat rintakarvat
Vierailija kirjoitti:
Onko poikasi incel?
Päälle kolmikymppisellä on vielä opintolainaa, ex-vaimo ja elarit maksettavana. Lisäksi lainaa on autosta ja asunnnosta. Jokaisen menestyvän ja uraa luovan miehen takana on nainen. Voit siis lokkeilun sijaan valmistautua hoitamaan oma osuutesi: Kotitöitä, vaatehuoltoa ja yksinäisyyttä on luvassa, kun hän luo uraa. Lisäksi pitää vielä näyttää ulospäin, että hyvin menee, rahaa on, vaikka tosiasiassa on ainakin kymmenenvuotta vielä tiedossa kovaa työtä ja velkaa. Varmista ainakin, ettei ole ex perhettä ja on parasta ryhtyä katselemaan suoraan jotakin 5-kymppistä.
Sinä nuori kaunotar, tässä on 70-vuotias leskeksi jäänyt hopeaketju, joka on elänyt elämäänsä täysillä.
Olen menestynyt ja tiedän tarkalleen, mitä haluan, kunnianhimoinen ja elämässäni on selkeä suunta. Minulla on elämä kasassa ja olen ylpeä siitä, mitä olen saavuttanut.
Kalju pääni hohtaa valossa, ja paksut silmälasini korostavat kasvojenpiirteitäni. Nämä lasit auttavat minua näkemään maailman tarkasti, vaikka saatan joskus unohtaa, mihin suuntaan olin menossa tai kenet olin tavannut. Muisti pettää, ja jollei ystävien muistutuksia olisi, saattaisin täysin unohtaa, että on aika syödä tai käydä ulkona.
Elämä tuo mukanaan lukemattomia muistoja, ja vaikka olen kokenut kehon vanhentumisen ja sen tuomat vaivat polvet, jotka naksahtavat, tai selkä, joka joskus muistuttaa olemassaolostaan sydämeni sykkii nuoren miehen tahtiin. Sisimmässäni tavalla tai toisella kätkeytyy aito intohimo ja halu nauttia elämästä.
Olen innokas leipomaan ja yllättämään perhettäni herkuilla, vaikka joskus unohdan, mitä laitoinkaan taikinan joukkoon. Ja kun nauramme yhdessä, en voi olla tuntematta iloa, vaikka muistin hämärtyminen saattaa jäädä taustalle.
Solmin sydämeni kauneuden tälle nuorelle sukupolvelle, ja toivon, että voimme jakaa hetkiä ja unelmia. Vaikka ajatus saattaisi olla hieman höperö ja satiiri voi paistaa läpi, sydämeni on silti avoin ja valmis kohtaamaan kaiken, mitä elämä tuo tullessaan. Tervetuloa jakamaan tarinoita kanssani ehkä löytämme yhdessä jotain erityistä
t. Antero, ex-putkimies.
Japanista? Suomessakin asuu japanilaisia. Osa on suomalaistunut ja pitää luonnon rauhasta ja puhtaasta maasta.
Nelikymppisistä setämiehistä tietenkin mutta sitten pitää olla valmis sietämään se ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko poikasi incel?
Sinä ole Incelhullu (ja incel itsekin)
T: Eri
Kuulostaa siltä, että haluat elää miehen statuksen kautta. Sinun täytyy siis itse aikuistua.