Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen outo. Mulla on ajatus,että kaikki vapaa-aika mitä jää mun pitää levätä

Vierailija
15.10.2025 |

Ja olla kotona.

En esim halua harrastaa koska se on mun levosta pois, en kuluttaa aika kaupoissa koska se on kotioloista pois.

Samalla ärsyttää kun en pidä itsestäni huolta. En ymmärrä mikä mua vaivaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepoa on monenlaista; ei kaikki lepo ole sängyssä/sohvalla makaamista. Esim mulle kävelylenkki metsässä on enemmän lepoa henkisesti ja fyysisesti kuin pelkkä makaaminen 

tsemppiä 🍀

Vierailija
2/4 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepoa on monenlaista; ei kaikki lepo ole sängyssä/sohvalla makaamista. Esim mulle kävelylenkki metsässä on enemmän lepoa henkisesti ja fyysisesti kuin pelkkä makaaminen 

tsemppiä 🍀

Haluaisin olla kuin sinä. Täytyy muuttaa ajatukseni!ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta levosta - jos makaan/ istun liian kauan vaikka sos.mediassa, niin selkäkin jumittuu - ja se on kaikkea muuta kuin lepoa. Nyt kun lähen ulos metsiin kävelemään tai vaikka salille, ensi yönä nukun kuin tukki. Voisiko olla, että jos et huolehdi liikunnasta, uni voi olla katkeilevaa, ja sen takia olet päivisin väsynyt? 

Eikä täällä kukaan ole outo. Kaikki ovat vain erilaisia.

Vierailija
4/4 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta levosta - jos makaan/ istun liian kauan vaikka sos.mediassa, niin selkäkin jumittuu - ja se on kaikkea muuta kuin lepoa. Nyt kun lähen ulos metsiin kävelemään tai vaikka salille, ensi yönä nukun kuin tukki. Voisiko olla, että jos et huolehdi liikunnasta, uni voi olla katkeilevaa, ja sen takia olet päivisin väsynyt? 

Eikä täällä kukaan ole outo. Kaikki ovat vain erilaisia.

Totta varmasti on tämä. Tulee nukuttua yleensä huonosti. Mul on ikää jo 50v ja jotenkin ajattelen, että elämä oli ja meni..ja oon pettynyt itseeni kun en nuorempana kiinnittänyt huomiota liikkumiseen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme