Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olitko parikymppiseksi asti hoikka, mutta sitten kiloja alkoi kertyä kuin itsestään?

Vierailija
15.10.2025 |

Sellaista on suominaisen elämä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä ja olen yhäkin 50+ ikäisenä. Se on oma valinta jos antaa kilojen kertyä. Mä en antanut.

Vierailija
2/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taas puolustelee teinityttöjen lihailuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka ja kun kiloja alkoi kertyä, aloin liikkua ja syödä vähemmän.

Vierailija
4/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei kannata  yleistää 

Vierailija
5/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 35v asti hoikka. Psyykenlääkkeet sotkivat kehon normaalin toiminnan ja oon pysynyt sen jälkeen lihavana. Nyt on kova yritys laihtua. 

Vierailija
6/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Olin 38v saakka laiha, 58v saakka normaalipainoinen ja nyt 65v 5kg ylipainoinen lääkkeitten nostettua painoa. 

Vierailija
7/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin hoikka ja edelleen hoikka 45v.

Vierailija
8/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut. Oletko ap. lihonut?

Vierailija
9/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt aivan kaikki 30+ naiset ylipainoisia ole. Itsellä ikää 42v ja voin sanoa ettei ylimääräistä rasvakerrosta ole kyllä ollenkaan. Mutta sen sanon myös, että jos ketään mun kaltaista naista itselleen tahtoo, niin ei se auta olla miehen itsekään mikään lyhyenläntä römppävatsa. Jos sellainen sitten on, niin se maailmakin näyttäytyy siltä, että kaikki suominaiset ympärillä on vain niitä ylipainoisia.

Vierailija
10/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä olin lihava 16-19, hoikka 20-34, lihava 34-42 ja normaalipainossa 42 ->

Vierailija
11/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jopa alipainonen aina lähemmmäs 40 ikävuotta. Sen jälkeen paino oli normaali yli viisikymppiseksi ja vaikka olin lisännyt liikuntaa potenssiin sata sitten nuoruudesta niin silti alkoi painoa kertymään. Nyt ikää on 65v ja painon kanssa olisi/on ongelmia ja olen joutunut alkaa tarkkailemaan painoa. 

Vieläkin ehkä normaali painossa, mutta pullottavaan mahaan tottumattoman en voi elää asian kanssa .D

Nytkin laihdutan muutamaa kiloa pois ja toivon, että se lähtee nimen omaan tuosta vatsasta.

Oon 168 cm pitkä ja painoa on nyt 64 kg ja siitä vielä pari kiloa pois.  Yritän pysyä edes siinä 62 kilossa. Pari kuukautta oon laihduttanut ja alkupaino oli 66 kg.

Vierailija
12/12 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin todella pyöreä lapsena, aina aikuisikään asti. Tiputin painoa parikymppisenä ja toisen lapsen jälkeen paino tippui, kuin itsestään. Olin, jopa liian hoikassa kunnossa 30-40v välissä. Nyt iän myötä painoa tullut lisää, mutta edelleen sopusuhtainen, en omista enään edes vaakaa. Huomaan vaatteista, onko kiloja tullut lisää. Ikää nyt 52v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä