Ovistestien käyttäjät, pliis vastatkaa kysymykseeni...
Ostin ensimmäisen paketin ovistestejä ja halvimman mitä kaupasta löytyy:) Olen täysi noviisi testien käytössä, joten kysyisin, että pitääkö käyttämässänne testissä pitää neljän tunnin tauko pissaamisessa, ennen kuin saa ottaa testituloksen??
Mulla on ulkomainen testi (ja merkki ehkä monille tuntematon?) One step-testi (Walgreens). Joka tapauksessa, siinä sanotaan, ettei mielellään ekasta aamupissasta pitäisi tehdä testiä, vaan klo 10 jälkeen. Täällä taas istun jalat ristissä ja katselen kelloa, rasittavaa!!! Myöskään ennen testiä ei pitäisi juoda, koska saattaa vaikuttaa testitulokseen... Ehkä olisi vaan otettava aamupissasta kuitenkin?
Mites muut testit?
Kommentit (2)
ja tuon kahden tunnin aikana ei saisi juoda kauheesti nesteitä, ettei pissa laimene. Ainakin aconin testissä oli tuommoinen ohje.
Sitten esim Prismassa myytävä fertest tulee tehdä aamuvirtsasta, eli siinä ei ole tuota odottelupuolta, kun voi heti herättyän pissata tikkuun.
Molemmat on mulla näytäneet oviksen, eli itse voin suositella mainitsemiani ovistikkuja :))
Tsemppiä sulle :))
Oli pakko ottaa testi (ja siis päästä vessaan) ja ovistesti näyttikin plussaa, kiva! Nyt ainakin tiedän, milloin suurin piirtein ovuloin. Mut jos joku viitsii vastata tohon kysymykseen, niin otan tiedon mielelläni vastaan!