Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minun pitäisi kuluttaa enemmän rahaa kun minä haluan mieluummin sijoittaa rahojani?

Vierailija
11.10.2025 |

Olen siis elänyt melko nuukasti jo varmasti 10 vuotta, en käytä rahojani mihinkään turhaan. Baareissa,ravintoloissa tai yleisötapahtumissa en ole käynyt kertaakaan koronan jälkeen. Alkoholia en käytä enkä polta tupakkaa, kaupasta ostan halpoja ruokia ja alennuksia metsästän. Palkastani pistän sivuun joka kuukausi 1000e ja nettopalkkani on 2500e/kk. 

Minä sijoitan jotta pääsen pois työelämästä joskus 50 vuotiaana ja voin asua silloin vaikka italiassa tai espanjassa tai jossain halvassa eu maassa.

Miksi siis minun pitäisi kuluttaa enemmän rahojani turhuuksiin? 

M34

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella järkevää👌

Vierailija
2/6 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka isomon sun salkun arvo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka isomon sun salkun arvo?

100 000e, tavoittelen sitä että 50 vuotiaana salkkuni arvo on +500 000e. Osinkoja jos saan vuodessa sen 20 000e ja olen velaton niin sitten mä lähden työelämästä pois ja siirryn sinne espanjaan asumaan. Haluan tavoitella unelmiani ja haluan olla onnellinen.

M34

Vierailija
4/6 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka kuluttaa rahoja niin ne ihmiset joutuvat olemaan työelämässä eläkeikään asti, ne ihmiset myös voi sijoittaa pienemmän osan rahoistaan. 

Vierailija
5/6 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa lukee lähinnä persaukiset sossuloiset jotka haluavat että tuhlaat rahasi kuten hekin. He eivät ymmärrä mitään säästämisestä ja sijoittamisesta kun sitä ei sosialistinen peruskoulu opeta.

Vierailija
6/6 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään Itse sijoitan myös kaiken ylimääräisen, koska kaikkea jo on. Kirppareilta tulee osteltua kirjoja, koska kaikkia ei enää uusina edes saa mistään. Toki sijoittamisessa aina myös riski, että tuottoa ei tulisikaan ja arvo voi myös romahtaa.