Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiskunnan suurin synti on ruoanhimo!

Vierailija
11.10.2025 |

ajatelkaa miten suuresti ihmiset palvovat vatsaansa ja ruokaa`? kaikki perustuu ruokaan, joka on monien ihmisten Jumala + kalja

1. Kor. 6:13

Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;

18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;

19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,

21 joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensyönti on yksi kuolemansynneistä.

Vierailija
2/3 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara on maukasta, siksi sitä on mukava syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksinkertaisempi näkemys...

Ne jotka ei syö kotiruokaa niin ne ovat ahneita paskiaisia. En jaksaa todistaa sitä että miksi minun näkemys on paras. Haluan viellä mainita että ruoan syöminen ei ole syntiä. hmm...

En jaksa enä keskustella ruoasta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän