Laivalta seikkailua tai pientä arjen piristystä
Ovatko Itämeren laivat entisten aikojen menomestoja ja lyhytaikaisten rakkaussuhteiden tyyssijoja? Olen viimeksi ollut laivalla ilman miestäni Cinderellan kulta-aikoina ja nyt olen lähdössä yksin laivalle 24-h risteilylle ja salaisissa toiveissa olisi löytää pientä seikkailua laivalta.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Avoimin mielin, niin löytyy varmasti!
Kannattaa pitää rajaa tuon avoimuuden kanssa. Laiva täynnä muka itseään binä pitäviä homppeleita.
Välillä onnistuu, välillä ei. Riippuu sesongista, viikonpäivästä, viihteestä yms. Vetää erilaista porukkaa.
Stay-upit, lyhyt hame, push-up rintsikat, tiukka toppi päälle ja diskoon yksin joraamaan lavalle niin ei tartte yksin yötä viettää 🥰 Parilta risteilyltä tältä vuodelta kokemusta.
N37
Vierailija kirjoitti:
Stay-upit, lyhyt hame, push-up rintsikat, tiukka toppi päälle ja diskoon yksin joraamaan lavalle niin ei tartte yksin yötä viettää 🥰 Parilta risteilyltä tältä vuodelta kokemusta.
N37
Anteeksi kirotusvihre nimimerkissä.
M37
Miettinyt myös että onko meno rauhoittunut vai seikkailut ym. säädöt arkipäiväistyneet.
Kyllä minä ainakin olen saanut paljon enemmän seikkailua lomaillessani Kreikassa kuin mitä olen saanut laiva risteilyillä.
No vitsi vitsi....
Lähinnä vaan vapettelin kahvittelin ja vilkuttelin kauniille naiselle joka istui vastapäisen hotellin parvekkeella.
Laivan buffetissa katsoin joskus vähän liiankin pitkään maahanmuuttaja taustaisia kundeja jotka myöhemmin vähän niinkuin "änkesivät" tanssimaan tanssilattialla laivan diskossa vähän turhankin lähelle.
Vierailija kirjoitti:
N37
Eettisesti erittäin kyseenalaisia vaatekappaleita. Sademetsäy tuhoutuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Anteeksi kirotusvihre nimimerkissä.
M37
Miehet ei tiedä mitään push-upeista, joten ei ole mies tuo kirjoittaja.
Oli nainen missä tahansa ja ei saa meisseliä mekkoon, silloin on asiat tdella huonosti. Miehillehän se on tunnetusti vaikeampaa.
Sanot vaan jokaiselle vastaantulevalle miehelle, että haluat munaa. Sillähän se järjestyy.
Avoimin mielin, niin löytyy varmasti!